Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben momenteel 2,5 jaar werkzaam als IT Security Consultant voor een bedrijf in België.
In totaal heb ik 5 jaar ervaring in de IT Sector

Mijn loon is op dit moment €2350 en stijgt elk jaar met €100
Na het eerste jaar heb ik voor een BMW 1 serie gekozen ipv een opslag van €300

Bijkomende voordelen zijn GSM, Laptop, eco cheques en eindejaarspremie

Mijn vraag:

Dit jaar zijn we gaan samenwerken met een partner en neem ik een product over waardoor ik grote projecten doe die niet dicht gelegen zijn.
Ik vind nu dat het tijd is voor een hoger loon, doordat er meer projecten en werk bijgekomen is.

Graag zou ik een gesprek voeren om dit te bespreken en toch voor 8% verhoging gaan.
Hoe staan jullie hierover

Mvg,
Louis

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:03

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat er meer werk en meer projecten zijn, wil niet direct zeggen dat jij ineens meer kennis hebt en dus hoger/moeilijker werk doet. Ook is het mij/ons niet bekend of door de toename in werk, ook de uurtarieven/omzet van het bedrijf stijgen; het kan zomaar zijn er dat meer werk is binnengehaald om de bestaande (toenemende) kosten te dekken.

Reis-afstand is vastgelegd in contracten (vaak) of er zit een beperking aan waardoor je enkele reis x minuten zelf moet opofferen en na die x minuten, mag je tijd schrijven (overuren).

Simpel gezegd; als ik jouw manager zou zijn en je zit tegenover me: vertel mij maar waarom je 8% extra waard bent in jouw huidige kennisgebied & functie.

Klinkt een beetje als gratis geld namelijk ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp niet waarom je dit hier vraagt. Dit kun je gewoon binnen je bedrijf bespreken. Je kunt rustig aangeven dat je vind dat je meer salaris zou moeten hebben.

Zonder verdere informatie is het een beetje koffiedik kijken, maar op onderbuik dan, je geeft aan ' IT Security Consultant' te zijn en 5 jaar werkervaring in de ICT te hebben. Dan lijkt 2350 mij niet absurd laag, maar ook zeker niet hoog. Je kunt dus altijd je werkgever eens porren en kijken wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt voor de info heren feedback. Excuses voor het laattijdig antwoord

@BritzFox:
Ik dacht dat dit het correcte forum was om dit te vragen, daar dat er nog topics hierover zijn.

@MAX3400:

klinkt een beetje als gratis geld namelijk vind ik een verkeerde opvatting

Als er een nieuwe samenwerking is en hierdoor nieuwe projecten ontstaan waardoor de werknemers meer werk krijgen en verdere verplaatsingen doen dan moet er ook iets in de plaats komen.

Ik ben akkoord gegaan met dit, omdat het meer kennis en opportuniteiten opleverd. Dit ten gunste voor het bedrijf. Wat is er dan verkeerd met opslag vragen?

Overuren is een moeilijk topic in ons bedrijf dus laat ik het hierbij :) (dit zegt genoeg waarschijnlijk !)
Waar vroeger de klanten dichtbij waren is dit nu het geval niet meer dus ik ben inderdaad later thuis, maar voorlopig heb ik hier geen probleem mee.

Groetjes,
Louis