Recent is mijn PC gereimaged, en dus heb ik mijn private certificate opnieuw moeten installeren. Dat ging prima vanaf de backup, en dus heb ik mijn mail, net als hiervoor, ingesteld om al mijn mail te ondertekenen met mijn digital signature. Echter, telkens wanneer ik een mail wil sturen krijg ik de volgende melding:

En dus moet ik telkens mijn wachtwoord invoeren om een mail te kunnen sturen. Erg vervelend, en dit was voorheen niet het geval. Hoe kan ik hier omheen? Ik heb al e.e.a. gezocht op het Internet maar kom er niet uit. Heb bv. reeds enkele keren mijn certificaat opnieuw geïnstalleerd vanuit Windows Explorer zoals hier en daar op websites gesuggereerd werd, echter baat dat niets.
Alvast bedankt voor de hulp

En dus moet ik telkens mijn wachtwoord invoeren om een mail te kunnen sturen. Erg vervelend, en dit was voorheen niet het geval. Hoe kan ik hier omheen? Ik heb al e.e.a. gezocht op het Internet maar kom er niet uit. Heb bv. reeds enkele keren mijn certificaat opnieuw geïnstalleerd vanuit Windows Explorer zoals hier en daar op websites gesuggereerd werd, echter baat dat niets.
Alvast bedankt voor de hulp
[ Voor 4% gewijzigd door LankHoar op 24-07-2017 15:15 ]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!