Hallo allen.
Sinds een tijdje krijg ik als ik mijn Photoshop (2015.5) op mijn MBP (2013) afsluit een foutmelding.
Maar als ik de eerste link bekijk wordt er het volgende gezegd:
Omdat ik geen update optie heb kunnen vinden, heb ik opnieuw de Nik Collection gedownload en geïnstalleerd. Het heeft helaas niet geholpen, de foutmelding die krijg ik nog steeds als ik PS afsluit.
Bij de derde link, zou er in het mapje van Color Efex Pro 4 een mapje favorieten moeten zijn en die moeten verwijderen... Dat mapje ontbreekt bij mij. Maar in een van de reacties staat ook:

Ik weet nu even niet wat ik moet doen. Hopelijk heb ik voldoende informatie gedeeld om dit te kunnen oplossen.
Sinds een tijdje krijg ik als ik mijn Photoshop (2015.5) op mijn MBP (2013) afsluit een foutmelding.
Aan de hand van de informatie die ik online gevonden heb (zie hier, hier en hier) zou het aan mijn Nik Collection kunnen liggen.XML parsing error : 'no element found ' at line 1
Maar als ik de eerste link bekijk wordt er het volgende gezegd:
Ik kan geen update optie vinden in de Nik Selective Palette.Update your Nik Selective Palette plugin to fix the bug in it's code
Omdat ik geen update optie heb kunnen vinden, heb ik opnieuw de Nik Collection gedownload en geïnstalleerd. Het heeft helaas niet geholpen, de foutmelding die krijg ik nog steeds als ik PS afsluit.
Bij de derde link, zou er in het mapje van Color Efex Pro 4 een mapje favorieten moeten zijn en die moeten verwijderen... Dat mapje ontbreekt bij mij. Maar in een van de reacties staat ook:
Het is me hier ook nog niet duidelijk welke andere selective file ze hier bedoelen...In a mac just delete the selective file from here:
Applications ▸ Adobe Photoshop CC 2015 ▸ Plug-ins ▸ Google

Ik weet nu even niet wat ik moet doen. Hopelijk heb ik voldoende informatie gedeeld om dit te kunnen oplossen.
[ Voor 1% gewijzigd door Excentriekegast op 24-07-2017 14:40 . Reden: Plaatje werd niet goed weergegeven ]
Inspireer en word geïnspireerd.