Waar kan ik zo'n GoT sticker krijgen voor op mijn computer???? Ik ben er al lang 1 aan het zoeken maar ik vind hem niet
Euh sticker als in wat voor eentje?
Bericht hierboven
Gewone casebadges? Die heb ik hier liggen 
Meer dan 2k, is dat genoeg?
* AntonT schiet alleen niet op met TweakGear.net
Meer dan 2k, is dat genoeg?
* AntonT schiet alleen niet op met TweakGear.net
Verwijderd
AntonT
Heb je een pix van die Badges?
Ik wil er wel een 20 voor op het werk
Ga ik alle kasten modden met een Bagde.
Ik wil er wel een 20 voor op het werk
Ga ik alle kasten modden met een Bagde.
Ik vermoed bij AntonT thuisOp zaterdag 07 juli 2001 17:34 schreef De_Leon het volgende:
Waar is Hier???????????/
TukkerlandOp zaterdag 07 juli 2001 17:36 schreef De_Leon het volgende:
Nee hehe waar woont Anton hahahaha hij was wel geinig
Verwijderd
Probeer z'n profile eens zou ik zeggen...Op zaterdag 07 juli 2001 17:36 schreef De_Leon het volgende:
Nee hehe waar woont Anton hahahaha hij was wel geinig
Z'n tel nummer is iig 06-51*****0
Ik heb deze:Op zaterdag 07 juli 2001 17:35 schreef ItSnows het volgende:
AntonT

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik heb deze gewoon gekocht... zoals eerder vermeld heeft AntonT er nog voldoende.. probeer het eens bij hem
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
WIJS!!!!!!!!Op zaterdag 07 juli 2001 18:10 schreef Traag het volgende:
[..]
Ik heb deze:
<plaatje>
Geduld iedereen.
Ik ga proberen mijn script klaar te maken om online te gooien. Omdat bij TweakGear.Net ook nog wat design nodig is, zal het niet direct "mooi" zijn, maar wel functioneel.
Tja, ik kan niet anders zeggen: "Blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen..."
Ik ga proberen mijn script klaar te maken om online te gooien. Omdat bij TweakGear.Net ook nog wat design nodig is, zal het niet direct "mooi" zijn, maar wel functioneel.
Tja, ik kan niet anders zeggen: "Blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen..."
"U wordt aan het lijntje gehouden, binnen 3 maanden wordt u geholpen (hoop ik)"Op zaterdag 07 juli 2001 21:26 schreef AntonT het volgende:
Geduld iedereen.
/me Abarth wacht al zo lang op bestelmogelijkheden
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Oke..als maar 0800-TweakGear isOp zaterdag 07 juli 2001 21:26 schreef AntonT het volgende:
Geduld iedereen.
Defunctus Deo Juvente
Werken moet ook gebeuren enzo.
Verder denk ik mij toch genoeg duidelijk gemaakt te hebben in mijn eerdere post.
Verder denk ik mij toch genoeg duidelijk gemaakt te hebben in mijn eerdere post.
Zie je een maand terug ook al antonOp zaterdag 07 juli 2001 21:26 schreef AntonT het volgende:
Hee Anton
Ben je ons vergeten ofzo het is al ongeveer een maand geleden
maar uuhmm ik hoop dat ik nog iets van je te horen krijg dus ik wacht wel keej dan
Ben je ons vergeten ofzo het is al ongeveer een maand geleden
Pagina: 1