Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Newsleecher 7.0 Final] Repair & Extract bug

Pagina: 1
Acties:

• gerard87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-11 12:44
Ik heb een probleem met de repair & extract functie van Newsleecher. Voorheen gebruikte ik vaak de beta versies, maar toen liep ik ook al tegen dit probleem aan. Om het op te lossen dacht ik dat het handig was om naar 7.0 final over te stappen, maar helaas blijft het probleem daar ook.

Ik heb zeer regelmatig met compleet verschillende posts dat repair & extract oneindig vaak het par2 bestand toevoegt en ik krijg dan steeds de foutmelding:

Bug ID:
renfi.0

Bug Data #2:
System Error. Code: 32.
Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het door een ander
proces wordt gebruikt

Als ik daarna een willekeurig ander iets open dan springt mijn scherm steeds automatisch terug naar Newsleecher. Dit kan ik alleen voorkomen door in Windows 7 rechtsonder op 'bureaublad weergeven' te klikken.

Als ik naar de download kijk op mijn harde schijf dan zie ik dat de rar bestanden ook oneindig vaak gedownload worden. Ik krijg dan bijvoorbeeld part37.1, part 37.2, etc.

Ik kom dit probleem en een oplossing daarvoor helaas nergens tegen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem. Wie heeft een oplossing voor dit zeer irritante probleem?

Alvast bedankt!