Toon posts:

Goede slotfan voor onder me Geforce3..in Nederland

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een goed slotfan voor mijn Geforce3 dingetje blaast toch wel aardig wat warmelucht in mijn systeempje en ik denk dat ik de casetemp wel omlaag kan krijgen door zo'n slotfan onder me videokaart te hangen. Hij moet wel in Nederland te bestellen zijn.

Heeft iemand hier goede ervaringen mee.. zo ja, welke heb je gekocht?

Thx..

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 17:21 schreef Mannekino het volgende:
Ik zoek een goed slotfan voor mijn Geforce3 dingetje blaast toch wel aardig wat warmelucht in mijn systeempje en ik denk dat ik de casetemp wel omlaag kan krijgen door zo'n slotfan onder me videokaart te hangen. Hij moet wel in Nederland te bestellen zijn.

Heeft iemand hier goede ervaringen mee.. zo ja, welke heb je gekocht?

Thx..
je kunt van die standaard slot coolers bij norrod kopen, (ja case slot ja niet cpu slot.)

maar ik raad ten zeerste de CAF 12 van globalwin aan.
1 van de beste al dan niet de beste kaart koeler.. handig als je geen zin hebt om te modden aan je kaart..

een voordeel van de CAF 12 is ook nog eens dat ie geen pci slot in beslag neemt, dat doen die anderen wel..

Caf 12 koelt ook beide kanten van de kaart.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 18:21 schreef kRiTz_C het volgende:

[..]

een voordeel van de CAF 12 is ook nog eens dat ie geen pci slot in beslag neemt, dat doen die anderen wel..
Pci slot in beslag nemen maakt niet zoveel uit.. meer dan drie kaarten kan die mobo van mij niet aan dan begint ie echt te flippen. Vastlopers enz. enz. Die K7T266 Pro van mij is volgens mij niet helemaal gezond.

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 18:27 schreef Mannekino het volgende:

[..]

Pci slot in beslag nemen maakt niet zoveel uit.. meer dan drie kaarten kan die mobo van mij niet aan dan begint ie echt te flippen. Vastlopers enz. enz. Die K7T266 Pro van mij is volgens mij niet helemaal gezond.
je hebt ook al flink wat voedingbelastend spul in je pc zitten.. wat voor voeding heb je eigenlijk ? (vast wel iets ala enermax gezien het feit dat aan de rest van de specs te zien valt dat je wel weet wat kwaliteit is.)

ow ja heb je die delta fan op een Y molex of direct op je mobo?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 19:08 schreef kRiTz_C het volgende:

[..]

je hebt ook al flink wat voedingbelastend spul in je pc zitten.. wat voor voeding heb je eigenlijk ? (vast wel iets ala enermax gezien het feit dat aan de rest van de specs te zien valt dat je wel weet wat kwaliteit is.)

ow ja heb je die delta fan op een Y molex of direct op je mobo?
Geld op helaas geen enermax.. ik ga volgende week me enermax 432 watt bestellen. Ik heb deze kast en daar wordt standaard een 300 Watt voeding bijgeleverd.
Ik heb er nu 2 x keer 220 Volt Sunon fans aan hangen daar komt nog een derde bij. Verder heb ik mijn WBK fan aan een molex vast zitten en niet aan me mobo.

Maar veel verder kan ik denk ik niet gaan mer deze voeding.

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-05 01:50

jjwa

CZ3 tentmuis

Op zaterdag 07 juli 2001 18:21 schreef kRiTz_C het volgende:

[..]

je kunt van die standaard slot coolers bij norrod kopen, (ja case slot ja niet cpu slot.)

maar ik raad ten zeerste de CAF 12 van globalwin aan.
1 van de beste al dan niet de beste kaart koeler.. handig als je geen zin hebt om te modden aan je kaart..

Caf 12 koelt ook beide kanten van de kaart.
wat is dat voor apart ding man:
www.globalwin.com.tw/product/caf12.html
hoe the heck wil je dat ding ooit installeren?

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-03 18:20
46 oud hollandse decibelletjes.. heh alsof er nog niet genoeg herrie in een stevige kast is :(

Sinlath | Opinions may contain latency

Pagina: 1