Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Best fijne platen, alleen is 5 niet perfect symetrisch.
Foto 1 vind ik niet zo interessant.
2,3 en 4 wat mij betreft de sterkste
Foto 1 vind ik niet zo interessant.
2,3 en 4 wat mij betreft de sterkste
Thnx @RobbieHifi !Dat zijn ook mijn favorieten 
Je hebt gelijk mbt nummer 5, die heb ik nog even een handje geholpen.
Je hebt gelijk mbt nummer 5, die heb ik nog even een handje geholpen.
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Witbalans in foto 1 is wat te rood. Verder vind ik het wel mooie platen maar de Zeelandbrug is al wel heeeeeel vaak op precies deze manieren gefotografeerd.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
In foto 3 zit er een heuvel in de brug. Is dat ook echt zo?
Verder een mooie plaat.
Bij foto 4 vind ik de wolken net te druk.
Verder een mooie plaat.
Bij foto 4 vind ik de wolken net te druk.
Erg mooie foto's, 2, 3, 4. 5 is zeker ook wel gaaf.
Maar hoe heb je foto 4 en 6 gemaakt?
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.
Thnx! Lee Filter Big Stopper + Hard Grad ND 0.9 op de Bulb Mode met een belichting van 3:20 min.T.Kreeftmeijer schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:08:
Erg mooie foto's, 2, 3, 4. 5 is zeker ook wel gaaf.![]()
![]()
@NIMIC Er zit inderdaad een verhoging aan de uiteinde van de brug
Ik had ook gehoopt op wat meer wind/beweging van de wolken. Dan was de lucht wat gladder geworden, zoals het water.
Ah, natuurlijk. Wat dom van mij om dat te vergeten.jd1987 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:04:
[...]
Thnx! Lee Filter Big Stopper + Hard Grad ND 0.9 op de Bulb Mode met een belichting van 3:20 min.
@NIMIC Er zit inderdaad een verhoging aan de uiteinde van de brug
Ik had ook gehoopt op wat meer wind/beweging van de wolken. Dan was de lucht wat gladder geworden, zoals het water.
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.
Pagina: 1