Zoals vele anderen hier start ik ook in september met de opleiding informatica en heb daar een laptop voor nodig. Vanuit de opleiding wordt een ondergrens gesteld van een i5 processor met minimaal 8Gb RAM.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal gebruikt worden voor de studie en verder voor standaard dagelijks gebruik.
Gamen hoeft hier dus niet op te gebeuren.
Wat is je budget?
Het budget is om en nabij 1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja de laptop zal dagelijks met de fiets of in het ov in een rugtas meegenomen worden,.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn voorkeur gaat uit naar een lichte degelijk gebouwde laptop met een mat ips scherm
en een accu die lang mee gaat.
Qua merk maakt het mij niet uit zolang het maar geen Apple is.
zelf heb ik de onderstaande 3 laptops gevonden en hoor graag wat jullie van deze laptops vinden.
pricewatch: Asus Zenbook UX430UA-GV004T
pricewatch: Lenovo Yoga 710-14IKB (80V4004NMH)
pricewatch: Asus ZenBook UX410UA-GV028T
Daarnaast vroeg ik mij nog af of ik veel verschil ga merken tussen een i7 en een i5 processor, en of een 14 inch scherm groot genoeg is voor de opleiding informatica.
voor anderen suggesties sta ik altijd open!
Alvast bedankt.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal gebruikt worden voor de studie en verder voor standaard dagelijks gebruik.
Gamen hoeft hier dus niet op te gebeuren.
Wat is je budget?
Het budget is om en nabij 1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja de laptop zal dagelijks met de fiets of in het ov in een rugtas meegenomen worden,.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn voorkeur gaat uit naar een lichte degelijk gebouwde laptop met een mat ips scherm
en een accu die lang mee gaat.
Qua merk maakt het mij niet uit zolang het maar geen Apple is.
zelf heb ik de onderstaande 3 laptops gevonden en hoor graag wat jullie van deze laptops vinden.
pricewatch: Asus Zenbook UX430UA-GV004T
pricewatch: Lenovo Yoga 710-14IKB (80V4004NMH)
pricewatch: Asus ZenBook UX410UA-GV028T
Daarnaast vroeg ik mij nog af of ik veel verschil ga merken tussen een i7 en een i5 processor, en of een 14 inch scherm groot genoeg is voor de opleiding informatica.
voor anderen suggesties sta ik altijd open!
Alvast bedankt.