WAt bedoel je? Je hebt op je telefoon apps voor oa ook die Synology staan, en die werken wel? is dat dan ook via het wifi van de camping? of via je provider?
Welke poorten gebruiken die cams?
Mijn eerste reactie bij het lezen was: je camping heeft een firewall. Veel campings staan alleen standaard poorten toe. Alleen als je dan wél via het campingwifi kunt verbinden naar camera's die op een non-standaard poort draaien, dan doet dat het een beetje teniet.
Gezien de hoeveelheid apparaten die je wil benaderen, heb je niet iets thuis staan wat een VPN kan maken? Ik weet niet of dat technicolor modem dat kan, maar if so, zou ik dat doen, ipv. een handvol port forwards gewoon 1 (open)vpn met 1 poort forward.
Dat heeft ook gelijk het grote voordeel dat anderen (ook anderen op de camping) er niet bij kunnen en ook niet je verkeer kunnen sniffen.
mbt. het ipv6 als ik het goed lees wordt er dan ipv4 getunneld over ipv6 en termineert die tunnel op je modem. Dan zouden ipv4 port-forwards moeten werken. Ik zou sowieso niet pikken als mijn internetleverancier mij iets levert waarop iets standaards als port-forwarding al niet werkt. Ik kan mij ook moeilijk voostellen dat dat écht zo is.
[
Voor 24% gewijzigd door
Verwijderd op 27-07-2017 22:00
]