Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Bij de eertse opnames, binnen in huis, met mijn gopro hero 5 hoor ik grote ruis.
Is dit normaal?

Relevante software en hard ware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Plaats even een voorbeeldje

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik een voorbeeld plaatsen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Laatst online: 00:28
Upload een stukje naar youtube en plaats hier het linkje.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:47

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2017 @ 19:30:
Mijn vraag
Bij de eertse opnames, binnen in huis, met mijn gopro hero 5 hoor ik grote ruis.
Is dit normaal?

Relevante software en hard ware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Even in alle eerlijkheid, zonder meer informatie kun je van ons toch niet verwachten dat we een glazen bol pakken en je kunnen helpen? :?

Welke instellingen heb je gebruikt, programa's die je hebt gebruikt (staat notabene in de vragen lijst!), heb je ook ruis met muziek of andere filmpjes die je niet zelf hebt gemaakt, was het erg stil in de ruimte ... en ga zo maar door aan vragen ;)

Kortom, plaats een voorbeeld en doe alsjeblieft iets meer moeite om ons van informatie te voorzien anders gaat dit topic op slot.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Had gisteren geen tijd meer om verder te reageren.
Ben hier nieuw en daarom dat niet alles is zoals het hoort.
Ik gebruik een gopro hero 5 (nieuw).
Heb al alles geprobeerd zoal audio manueel regelen en protune aan gezet.Het was muisstil in huis behalve de TV die speelde.
Hier bij dan het voorbeeld: YouTube: GOPR0079

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Laatst online: 00:28
Als een cameramicrofoon automatisch ingesteld is, versterkt deze het geluid totdat het een bepaald niveau bereikt. Als er weinig geluid is, versterkt ie dus voornamelijk ruis. Geen idee of je de audio handmatig kunt instellen. Maar goed, als het stil is, hoef je ook geen geluid op te nemen ;)

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad als het stil is moet er geen geluid opgenomen worden,maar de tv geeft geluid en je hoort nog steeds dat bijgeluid. ook bij beelden van de kleinkinderen die aan het spelen zijn in de kamer is dit het geval.Het praten is opgenomen maar ook weer met dat geruis erbij.
Heb reeds gefilmd met en zonder het bijgeleverde harnas en inderdaad de audio al manueel bij geregeld,Kan het wel alleen maar hard, normaal en stil instellen. Niets heeft tot nu geholpen om dit irritant geruis weg te krijgen. Heeft iemand dit ook al meegemaakt met een gopro hero 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag mijn gopro hero 5( 14 dagen oud) terug gebracht naar het verkooppunt waar ik hem gekocht heb. Daar vind men dat het inderdaad niet is zoals het zou moeten zijn.
Hij wordt opgestuurd naar Gopro voor nazicht.
Het zal wel +- 4 weken duren door de vakantie periode eer ik hem terug zal krijgen.
Ik laat dan weten wat het resultaat zal zijn.
Pagina: 1