Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 20:30

PB-powell

Mr. Laziness

Topicstarter
Vraagje aan mijn mede tweakers. Sinds een paar dagen, denk ongeveer sinds de laatste update, crasht mijn whatsapp meerdere keren per dag. In de logfiles van m'n iPhone zie ik meerdere logfiles hiervan.
Uiteraard heb ik deze al opgestuurd naar whatsapp.
Maar zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb een iPhone 7 met iOS 10.3.2 en whatsapp versie 2.17.40.

Is het trouwens mogelijk om een versie eerder te installeren?

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Geen last van gehad en draai nu .41, maar wel een andere tweaker gezien die t zelfde probleem heeft op .40 uit de store. Ben wel benieuwd naar die logs. Heb je bevestiging gehad van ontvangst?

Nee, dat kan niet tenzij je een ipa file hebt.
Ik heb heel misschien nog een ipa van .30 of .32, die moet je dan zelf signen met CydiaImpactor. Als ik thuis ben zal ik even voor je kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 23-07-2017 18:36 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Topicstarter
WhatsappHack schreef op zondag 23 juli 2017 @ 18:35:
Geen last van gehad en draai nu .41, maar wel een andere tweaker gezien die t zelfde probleem heeft op .40 uit de store. Ben wel benieuwd naar die logs. Heb je bevestiging gehad van ontvangst?

Nee, dat kan niet tenzij je een ipa file hebt.
Ik heb heel misschien nog een ipa van .30 of .32, die moet je dan zelf signen met CydiaImpactor. Als ik thuis ben zal ik even voor je kijken.
Ja dat ze m'n mail hebben ontvangen. Heb zelf daarop nog een keer gereageerd met dat het urgent is gezien de hoeveelheid van crashes per dag, maar eerdere ervaringen met de helpdesk van whatsapp leren me dat ik niet veel moet verwachten...

En dat laatste stukje tekst zegt me niks :? Ik heb m'n iPhone niet gejailbreaked oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

PB-powell schreef op zondag 23 juli 2017 @ 18:50:
[...]

Ja dat ze m'n mail hebben ontvangen. Heb zelf daarop nog een keer gereageerd met dat het urgent is gezien de hoeveelheid van crashes per dag, maar eerdere ervaringen met de helpdesk van whatsapp leren me dat ik niet veel moet verwachten...

En dat laatste stukje tekst zegt me niks :? Ik heb m'n iPhone niet gejailbreaked oid
helaas jij bepaalt niet de urgentie dat doen zij. Gewoon de grootste problemen worden het eerst opgepakt. das vrij normaal.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kan je niet de IOS 10.3.3 update installeren? Misschien helpt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Topicstarter
Fish schreef op zondag 23 juli 2017 @ 18:53:
[...]

helaas jij bepaalt niet de urgentie dat doen zij. Gewoon de grootste problemen worden het eerst opgepakt. das vrij normaal.
Dat snap ik, maar probeer het gewoon.

Heb inmiddels iOS 10.3.3 geïnstalleerd, misschien dat dat gaat helpen.
Maar vooralsnog klinkt het niet bekend dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
PB-powell schreef op zondag 23 juli 2017 @ 18:50:
[...]

Een ipa is zoals een apk op Android, daarmee kan je apps sideloaden. Zonder jailbreak.

Je kan 2 van de logs eens aan me doorsturen (en mochten ze zo rond t zelfde tijdstip gegenereerd worden: ook de corresponderende JetsamEvent logfiles), dan kan ik ze bekijken en wellicht, mocht je Maandag nog steeds geen reactie hebben, een korter lijntje naar de developers aanspreken of ze er een blik op willen werpen. Geen garantie, maar met een beetje mazzel... :)

Ik heb inderdaad nog een ipa trouwens, alleen weet ik niet 100% zeker of die als expired gemarkeerd is. Dat merk je snel zat na installatie, maar afijn. Als je t wil proberen, DM me ff.

[ Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 24-07-2017 01:06 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
PB-powell schreef op zondag 23 juli 2017 @ 20:03:
[...]

Dat snap ik, maar probeer het gewoon.

Heb inmiddels iOS 10.3.3 geïnstalleerd, misschien dat dat gaat helpen.
Maar vooralsnog klinkt het niet bekend dus?
Vannacht is versie 41 uitgebracht in de app store :) wie weet is het opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Topicstarter
WhatsappHack schreef op maandag 24 juli 2017 @ 01:05:
[...]

Een ipa is zoals een apk op Android, daarmee kan je apps sideloaden. Zonder jailbreak.

Je kan 2 van de logs eens aan me doorsturen (en mochten ze zo rond t zelfde tijdstip gegenereerd worden: ook de corresponderende JetsamEvent logfiles), dan kan ik ze bekijken en wellicht, mocht je Maandag nog steeds geen reactie hebben, een korter lijntje naar de developers aanspreken of ze er een blik op willen werpen. Geen garantie, maar met een beetje mazzel... :)

Ik heb inderdaad nog een ipa trouwens, alleen weet ik niet 100% zeker of die als expired gemarkeerd is. Dat merk je snel zat na installatie, maar afijn. Als je t wil proberen, DM me ff.
Thanks voor de info.
Vannacht is er niks gebeurd (gelukkig) na de update van iOS. Zojuist de nieuwe versie van whatsapp geinstalleerd.
Het enige wat mij opviel was bij de vorige crashes dat ik zelf een achtergrond foto had ingesteld. Dat had ik gister avond niet meer gedaan. Deze werd elke keer verwijderd dor de crash. Misschien dat het daar aan ligt. Dat ga ik vandaag tijdens het werk maar eens testen.

Mocht dat gebeuren dan DM ik jou @WhatsappHack de log files wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
.41 bevat inderdaad bugfixes. :) Die heeft ook echt maar 17 wijzigingen in vergelijking met .40. :P
Hopen dat deze bug al bekend was en dus is meegenomen! :)

Mocht het toch nog een probleem blijven, dan zie ik de logs graag; always happy to try 'n help. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Topicstarter
Het crashen is gestopt :) vooralsnog werkt het weer zoals het hoort.
Ik blijf alleen last houden dan whatsapp vrij random mijn meldingsinstellingen reset. Hier is helaas geen logging van te vinden, althans niet onder de naam die ik verwacht.
Hier heb ik al contact over gehad met de helpdesk van hun, maar hun laatste optie was whatsapp opnieuw installeren. Maar ik ben dan bang dat ik al m'n foto's en chats kwijt ben. En dat allemaal mailen is niet echt een optie, sommige chats bevatten meer dan 1000 foto's inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Hele late reactie, sorry. Was t na vakantie straal vergeten.
Als je een backup maakt via iCloud en/of iTunes, dan zal je die foto’s niet kwijtraken. :)

-edit-
Oh derp, blijkbaar had je een nieuw topic geopend waar al op gereageerd is. :P
Ook door mezelf. :+

[ Voor 25% gewijzigd door WhatsappHack op 23-08-2017 01:04 ]

Pagina: 1