Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil een systeem voor dagelijks gebruik. Ik wil er mee kunnen photoshoppen en games kunnen spelen als simcity en Civilization op hoge setting
Wat mag het systeem gaan kosten?
systeem mag rond de 700 /800 euro kosten. Inclusief assamblage/ verzenden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord, muis, beeldscherm. Daarnaast wil ik 2 oude harde schijven mee overzetten voor opslag en de dvd station samsung sh 222BB. Harde schijf 1; seagate barracuda 1TB 3.5 sata600 buffer 64mb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil het liefst meer power hebben in de cpu omdat im wellicht meer aandacht wil besteden aan photoshop en inphographics. Nu een aardige GPU erin die ik wellicht in de toekomst kan upgrade.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen directe voorkeur qua merken. Wat ik me wel afvraag is het verschil tussen de intel processor en de amd... zie daar toch prijs verschillen en in mijn build vraag ik me af wat beter werkt..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst zo stil mogelijk
Ga je overklokken?
neen niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Is dit een goede built? Zouden jullie dingen anders ?
ik wil een systeem voor dagelijks gebruik. Ik wil er mee kunnen photoshoppen en games kunnen spelen als simcity en Civilization op hoge setting
Wat mag het systeem gaan kosten?
systeem mag rond de 700 /800 euro kosten. Inclusief assamblage/ verzenden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord, muis, beeldscherm. Daarnaast wil ik 2 oude harde schijven mee overzetten voor opslag en de dvd station samsung sh 222BB. Harde schijf 1; seagate barracuda 1TB 3.5 sata600 buffer 64mb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil het liefst meer power hebben in de cpu omdat im wellicht meer aandacht wil besteden aan photoshop en inphographics. Nu een aardige GPU erin die ik wellicht in de toekomst kan upgrade.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen directe voorkeur qua merken. Wat ik me wel afvraag is het verschil tussen de intel processor en de amd... zie daar toch prijs verschillen en in mijn build vraag ik me af wat beter werkt..
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 176,55 | € 176,55 |
| 1 | Asus H170M-PLUS | € 99,- | € 99,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 182,50 | € 182,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Cooler Master MasterWatt Lite 600W | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 711,96 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst zo stil mogelijk
Ga je overklokken?
neen niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Is dit een goede built? Zouden jullie dingen anders ?