Custom CSS nog terug te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb vanmiddag mijn abonnement opgezegd maar ik zie dat ik nu niet meer bij m'n custom CSS kan.

Is het mogelijk om deze via jullie nog terug te krijgen? Ik weet dat het er nog staat, omdat ik net m'n abonnement verlengt had nadat ie verlopen was en toen stond het er ook nog.

Zou mooi zijn. Scheelt weer een boel puzzelen ;)

Indien nodig, hierbij mijn toestemming om hem integraal hier in het topic te plaatsen. Via DM mag ook, natuurlijk d:)b

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 23-07-2017 16:38 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Beste antwoord (via Room42 op 24-07-2017 08:48)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nou vooruit dan maar, zie je DM :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afgaand op Custom CSS kwijt :( lijkt het erop van wel :)

@ACM ?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dankje :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ACM schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:44:
Wordt het niet eens een keer tijd een downloadlinkje te maken voor wanneer je de custom CSS om de een of andere reden niet meer kan gebruiken? Of gewoon de code altijd zichtbaar weergeven, maar het vinkje voor "Persoonlijke stylesheetinstellingen gebruiken." greyed out maken. O-)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die optie is aan/uit en bij uit wordt het veld onzichtbaar. Iets zegt mij dat je dan alsnog met developertools je CSS kan ophalen. Maar een beetje Tweaker maakt toch backups? Doe ik ook van mijn custom CSS. Al is 't maar omdat het een stuk makkelijker bewerken is in een venster dat groter is en syntax laat zien. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 23:48
Raven schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:26:
[...]

Wordt het niet eens een keer tijd een downloadlinkje te maken voor wanneer je de custom CSS om de een of andere reden niet meer kan gebruiken? Of gewoon de code altijd zichtbaar weergeven, maar het vinkje voor "Persoonlijke stylesheetinstellingen gebruiken." greyed out maken. O-)
Nope. We zitten al overvol met features die op z'n best door 0,13% van het bezoek worden gebruikt. Dus dit gaan we niet maken/fixen.

[ Voor 13% gewijzigd door zeef op 27-07-2017 11:34 ]

Pagina: 1