Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VPN gebruiken om captive portal te omzijlen

Pagina: 1
Acties:
  • 459 views

Vraag

• dannynijsing
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Mijn vraag
Ik heb thuis een raspberry pi staan met openvpn en wil graag dit gebruiken om de betaalde captive portal te omzeilen op de camping.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Raspberry pi 2b
OpenVPN

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De populaire fotodeel app snapchat werkt zonder dat er is ingelogd op het netwerk. Nu is mijn oplossing mijn vpn op dezelfde poort zetten als de app maar ik heb geen idee welke dit kan zijn. Alle tips zijn welkom

Alle reacties

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Als je de VPN al hebt draaien, en de WiFi ook al geprobeerd hebt met een andere app, wat let je dan nog om je VPN te verbinden en een site te laden?

• dannynijsing
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Kaalus schreef op zondag 23 juli 2017 @ 16:20:
Als je de VPN al hebt draaien, en de WiFi ook al geprobeerd hebt met een andere app, wat let je dan nog om je VPN te verbinden en een site te laden?
Ik kan er dus anders mee dan die enkele app gebruiken de rest werkt niet en de vpn verbind alleen op 4g. ik probeer uit te vinden welke poort snapchat gebruikt om daar mijn vpn server op te zetten enige tips hoe ik dit kan vinden? die specifieke poort

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Je zou port 53 kunnen proberen als inkomende verbinding op de Rpi
Dat is de DNS port, soms werkt die om de tracking te laten werken

Tijd terug in het ziekenhuis gelegen, en bijna alle porten waren geblokkeerd, vpn ging er niet doorheen, behalve op port53 :+
500/500 snelheden, terwijl de wifikaart aangaf dat het free-deel max 50/5 zou zijn

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Stap1: een 4G-abo nemen.
Stap2: klaar.

Eerste hulp bij misbruik is niet de bedoeling op GoT.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.