Mother, will they like this song?
Ik raad aan simpele kenwood (oid) customfit speakertjes te kopen... Klinken wel aardig voor dat bedrag. Gewoon speakers van de "simpele" A-merken dus. Pioneer, sony, kenwoon, !JBL, Magnat... (als die laatste twee kunnen voor <150piek).
Custom fit houd in dat ze in de voorbestemde plaatsen gemonteerd kunnen worden, en dat je dus niet hoeft te gaan zagen.
Typenummers ken ik niet uit me hoofd, maar de wat betere autoradioverkoper heeft daar zeker wel documentatie voor. De Peugeot dealer denk ik ook wel.
Voor adressen gewoon ff in de goudengids kijken, of bij scoot onder "auto inbouw" vanuit de plaats waar je 't wil hebben zoeken
.
(oh oh, is dit spam?
)
Custom fit houd in dat ze in de voorbestemde plaatsen gemonteerd kunnen worden, en dat je dus niet hoeft te gaan zagen.
Typenummers ken ik niet uit me hoofd, maar de wat betere autoradioverkoper heeft daar zeker wel documentatie voor. De Peugeot dealer denk ik ook wel.
Voor adressen gewoon ff in de goudengids kijken, of bij scoot onder "auto inbouw" vanuit de plaats waar je 't wil hebben zoeken
(oh oh, is dit spam?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp