In The Witcher 2 Enhanced edition heb ik last van witte artifacts. De vormen zijn onregelmatig en ze verschijnen niet op specifieke momenten. Het lijkt niet temperatuur gerelateerd, want de grafische kaart blijft rond de 80 graden en ik heb geen last van crashes.
In andere recent gespeelde games heb ik dit niet. Zelfs in een zwaardere game als Far Cry 3 was niets te zien. Toegegeven, dat laatste heb ik niet recentelijk getest.
Mijn systeem:
Gigabyte moederbord (GA-EX58-UD4P)
i7 920
Nvidia 560ti 2 gb
6 gb ram
Geïnstalleerd op een Samsung SSD 840 Pro met gezonde SMART uitslagen.
Settings alles op z'n hoogst, met ubersampling en anti aliasing uit. Resolutie van 2560 x 1440.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Niet geheel verwonderlijk krijg ik geen artifacts te zien als ik de game op low settings draai, maar dat is natuurlijk niet de oplossing als de game voor mij goed genoeg draait op de hoogste instellingen.
Is m'n videokaart aan het overlijden, is er een specifieke setting in de game die roet in het eten gooit? Hopelijk hebben jullie een idee
In andere recent gespeelde games heb ik dit niet. Zelfs in een zwaardere game als Far Cry 3 was niets te zien. Toegegeven, dat laatste heb ik niet recentelijk getest.
Mijn systeem:
Gigabyte moederbord (GA-EX58-UD4P)
i7 920
Nvidia 560ti 2 gb
6 gb ram
Geïnstalleerd op een Samsung SSD 840 Pro met gezonde SMART uitslagen.
Settings alles op z'n hoogst, met ubersampling en anti aliasing uit. Resolutie van 2560 x 1440.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Niet geheel verwonderlijk krijg ik geen artifacts te zien als ik de game op low settings draai, maar dat is natuurlijk niet de oplossing als de game voor mij goed genoeg draait op de hoogste instellingen.
Is m'n videokaart aan het overlijden, is er een specifieke setting in de game die roet in het eten gooit? Hopelijk hebben jullie een idee