Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een nieuwe processor, dit omdat ik me eigen bezig ga houden met multitasking en videobewerking (en muziekbewerking). Aangezien Ryzen een prima prijs / prestatie verhouding heeft, kies ik dus voor Ryzen.
Wat is je budget?
Ongeveer 700 euro voor de onderdelen zelf, stuff zoals rgb kabels koop ik apart en zitten dus niet inbegrepen in het lijstje.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Omdat ik stiekem toch een AMD fanboy ben, hetliefst AMD Ryzen
Ik heb ook veel met MSI, vandaar het MSI moederbord. Verder wil ik ook gaan overklokken tot 4,0GHz en als het kan de 4,1GHz te behalen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zal her systeem primair gaan gebuiken om te gamen, en daarnaast ook te streamen, muziek en video's te bewerken en veel te multitasken
Verder heb ik al: een 250GB Samsung SSD, een 1TB HDD, een 520 watt voedsing van Seasonic en een MSI GTX 1060
Tot slot het lijstje
.
Ik ben opzoek naar een nieuwe processor, dit omdat ik me eigen bezig ga houden met multitasking en videobewerking (en muziekbewerking). Aangezien Ryzen een prima prijs / prestatie verhouding heeft, kies ik dus voor Ryzen.
Wat is je budget?
Ongeveer 700 euro voor de onderdelen zelf, stuff zoals rgb kabels koop ik apart en zitten dus niet inbegrepen in het lijstje.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Omdat ik stiekem toch een AMD fanboy ben, hetliefst AMD Ryzen
Ik heb ook veel met MSI, vandaar het MSI moederbord. Verder wil ik ook gaan overklokken tot 4,0GHz en als het kan de 4,1GHz te behalen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zal her systeem primair gaan gebuiken om te gamen, en daarnaast ook te streamen, muziek en video's te bewerken en veel te multitasken
Verder heb ik al: een 250GB Samsung SSD, een 1TB HDD, een 520 watt voedsing van Seasonic en een MSI GTX 1060
Tot slot het lijstje
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 312,95 | € 312,95 |
| 1 | MSI X370 SLI Plus | € 137,50 | € 137,50 |
| 1 | Corsair Carbide Clear 400C Zwart | € 86,99 | € 86,99 |
| 1 | Noctua NH-U12 SE-AM4 | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,52 | € 135,52 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 728,96 | |
Where is my Oscar for acting like my life isn't falling apart?