Toon posts:

msi en athlon 1400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb me dus nieuwe pc aangeschaft alles in orde steekem in contact. en krijg drie korte biepen achter elkaar en op het msi K7 pro moederbord staan 4 lampjes diagnostic lampkes. van boven naar beneden
rood-rood-groen-rood
volgens handleiding is dit ofwel ram die slecht zit of stuk is, of de keyboard controller wat kan hieraan doen
suggesties.
kan het zijn dat moederbord stuk is ?
processor stuk ?
kortsluiting ?

plz help me tis men eerste pc die ik zelf (met hulp) in een steek en de service in de winkel is niet echt blits :/
is dit garantie? i hope moest er iets stuk zijn
Talk to me

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47
>> PMG <<

Verwijderd

volgens boekje geheugen kapot? Kan, probeer ff 1 dimm tegelijk of een andere dimm erin te steken.
Volgens boekje toetsenbord probleem? kan, probeer ff ander toetsenbord.
Probleem niet opgelost? dan kan het moederbord niet helemaal 100% zijn.

Als je het zootje ineens nieuw gekocht hebt dan is het allemaal garantie werk, tenzij je zelf wat vernachelt hebt.

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Ik heb presies hezelfde probleem,met presies dezelfe bord en processor, kan er ook niet uitkomen, heb al bios geseset en krijg dan later 4 rode leds, als ik hem uitzet en bios reset en weer aandoe krijg ik weer 2 rood 1 groen 1 rood led, heb ook geprobeerd met 1 bankje geheugen en alleen de pci vga kaart erin,ook zonder hdisk,cdrom,floppie, maar blijft helemaal vast staan.
Als je oplossing gevonden hebt hoor ik het heel graag.
Ik ben bang dat onze borden stuk zijn.
Bert