Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo allemaal, ik heb in oktober een Moto G4 gekocht. Begin dit jaar probeer ik voor het eerst een headset op het toestel uit, en dit werkt niet. Aangemeld, en nu is het toestel al 3x ter reparatie naar Coolblue teruggestuurd.

Antwoord reparatiedienst:
1ste x: probleem werd niet gevonden
2de x: software update uitgevoerd (toestel was 100% up to date)
3de x: probleem werd niet gevonden.

Nu heb ik het toestel weer terug, maar zelfs met 3 verschillende headsets die wel op andere aparaten werken, werkt het toestel niet en worden de speakers niet uitgeschakeld. Ervaringen op google leren me dat ik bijlange niet de enige ben met geluidsproblemen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Wat kan ik nog doen? Elke keer heb ik de google resultaten vermeld en dat ik een deftige oplossing wou, eventueel door omruiling. Ik heb de 3de x zelfs een werkende headset meegestuurd. Toch blijft men beweren dat het toestel 100% werkt.

Nu heb ik omruiling/terugbetaling ge-eist, of zelfs omruiling naar moto G5 met het terug te betalen bedrag. Wat zouden jullie doen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Meest recente (Android 7?)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
3 verschillende headsets die wel werken op tablet, iphone en 2 laptops. Werkt niet via Google Play Muziek en Youtube, Spotify, ...

Alle instellingen nagekeken, ...