Toon posts:

mp3 bestand verdwijnen op usb stick 256 gb exfat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...Hallo ik heb een usb stick van 256 Gb exfat geformateerd. Ik heb hier een aantal mappen met mp3 jes opgezet als ik ga kijken op de stick staan ze erop maar als ik de stick verwijder en opnieuw in mijn comp duuw staan de mappen ernog wel maar de bestanden zijn weg. wie kan me helpen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
@Verwijderd Weet je wel zeker dat de bestanden klaar zijn met kopiëren voordat je deze USB stick verwijdert ? Ik kan mij voorstellen dat een 256 GB USB stick nu niet direct de beste read/write snelheden heeft en dat dit wel een tijdje kan duren.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:15
Welk merk/type USB-stick is het? Zou het een namaak-exemplaar kunnen zijn?

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Stap 1: vul de topicstart verder in. Met name de gebruikte hardware en software zijn wel relevant, tenzij je verwacht dat er iemand met een glazen bol langskomt.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

theblindman schreef op zondag 23 juli 2017 @ 15:19:
Welk merk/type USB-stick is het? Zou het een namaak-exemplaar kunnen zijn?
probeer dit eens
https://www.raymond.cc/bl...t-from-ebay-with-h2testw/

Iperf

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12 17:34
Kijk goed of de files aangekomen zijn op de stick.
Ben er zeker van dat er geen storing is.

Je moet voordat je de usb stick losmaakt, via software ontkoppelen, dan worden de bestanden geschreven, als je zomaar lostrekt, dan zou het kunnen dat de bestanden nog niet geschreven zijn,
en dit is verplicht om het zo te doen.

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

jan99999 schreef op zondag 23 juli 2017 @ 16:19:
..
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BTOMpws.gif

Yeah right. I heb dit sinds mijn 1e USB (IBM 8MB, ergens rond het millenium gekregen als relatiegeschenk)
-stick niet gedaan en nooit last gehad van bestanden die verdwijnen oid. Dus zo 'verplicht' is het nou ook niet.

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:15
Sinner schreef op zondag 23 juli 2017 @ 17:19:
[...]

[afbeelding]

Yeah right. I heb dit sinds mijn 1e USB (IBM 8MB, ergens rond het millenium gekregen als relatiegeschenk)
-stick niet gedaan en nooit last gehad van bestanden die verdwijnen oid. Dus zo 'verplicht' is het nou ook niet.
offtopic:
What's in a name ;)

• jan99999
Sinner schreef op zondag 23 juli 2017 @ 17:19:
[...]

[afbeelding]

Zeg dit maar naar de gebruikers die opeens een lege usb/harde schijf hebben, door het gewoon eruit trekken, en ja het kan lang goed gaan.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:48

Compizfox

Bait for wenchmarks

jan99999 schreef op zondag 23 juli 2017 @ 16:19:
Je moet voordat je de usb stick losmaakt, via software ontkoppelen, dan worden de bestanden geschreven, als je zomaar lostrekt, dan zou het kunnen dat de bestanden nog niet geschreven zijn,
Afbeeldingslocatie: https://host.tuxplace.nl/screenshots/DeviceProperties_2017-07-23_18-00-26.png

Ligt helemaal aan de instelling in deze screenshot. Als je write-caching uit hebt staan, zou je de USB-stick zonder problemen eruit moeten kunnen trekken.

@Verwijderd Ik vermoed dat je een neppe USB-stick hebt die in feite veel kleiner is dan 256 GB.

[ Voor 7% gewijzigd door Compizfox op 23-07-2017 18:02 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• jan99999
Met een slechte externe hd heb ik dit ook gehad, toen werd door de slechte sectoren de schrijf actie niet volledig uitgevoerd.

Zet eens de hele hd vol met een par2 file.
Download een film met par2, maak meerdere kopieën tot schijf vol is(in meerdere mappen),
test dan de par2 files.

Dacht dat er ook een test programma was voor niet echte usb sticks, google hier op
Pagina: 1