Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game laptop 2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Games. Vooral battlefield. Mail, werk, standaard spul wat elke game laptop wel kan denk ik.

Wat is je budget?
Heb er 1 voor ogen van 2k, niet veel duurder.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet echt, maar wil geen 5kilo ding als ik dat een keer wil doen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen. Zag deze MSI review die mij aansprak productreview: MSI GS73VR 7RF-216NL (Stealth Pro) review door Foritain
niet te klein, niet te zwaar, en een snel scherm wil ik wel.

Deze lijkt mij goed, of is er een betere voor iets van 2k euro.

Verwijderd

@Verwijderd De laptop die jij uitgekozen hebt is een hele mooie slanke laptop met een 120Hz scherm, en voldoet dus eigenlijk al aan jouw wensen. Met name 120Hz i.p.v. een 60Hz scherm ga je merken. Beelden zullen veel soepeler verwerkt worden en kleine details zullen dus niet vervormen tijdens snelle gameplay.
Wellicht zijn er nog andere tweakers die een beter alternatief weten, maar zoals gezegd ben ik van mening dat jouw keuze al een hele goede is.

Succes. :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx dat dacht ik ook. Of pricewatch: Asus ROG G752VS-GC003T
denk dat een snel scherm beter is? En 4 kilo is niet echt handig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2017 @ 21:39:
Thanx dat dacht ik ook. Of pricewatch: Asus ROG G752VS-GC003T
denk dat een snel scherm beter is? En 4 kilo is niet echt handig.
120 Hz is echt veel mooier. Derhalve zou ik de keuze echt bij de MSI houden. :)

Verwijderd

Topicstarter
Dacht ik ook. En hoor net in die review hetzelfde. Ik kijk nog ff tot morgen aan of iemand wat zegt en dan bestellen. Thanx.

• ad.tw1
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-09-2021
Toevallig biedt iemand jouw voorgestelde laptop ook in de V&A sectie. Scheelt 250 euro met de nieuwprijs en de laptop wordt geleverd met bon en doos. Ik zie vaker advertenties van hem voorbij komen en volgens mij betreft het dan ook een bedrijf:

V&A aangeboden: MSI GS73VR 7RF-216NL (Stealth Pro) - i7-7700HQ / 16GB / GTX 1...

Wellicht is het iets voor je. :)
Pagina: 1