Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonaya
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11-2023
Mijn vraag

Samsung S6: sinds de nieuwste update kan ik niet meer scrollen/nr beneden vegen in het menu Instellingen. Ook in de submenu's onder Instellingen kan dit niet. Ik zie alleen het onderste gedeelte (wel ter grootte van volledig scherm), maar kan dus niet bovenin het menu komen.
Verder geen probleem met scrollen.

Relevante software en hardware die ik gebruik:

Ik kan dus niets inzien door dit probleem, maar ik geloof dat het Nougat is. Alleen o.a. de Knox kan ik zien: 2.7.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Kan dus niet veel aangezien ik de meeste instellingen niet kan inzien/wijzigen. Met googlen kom ik geen bal verder :? .

Anybody?

Grtz Sonaya

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een reboot van het toestel heeft niets geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:58
Wellicht handig om even aan te gaan op welke trefwoorden je hebt gezocht op Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Sonaya je topic voldoet helaas niet aan de eisen die we er aan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Wat heb je zelf al geprobeerd, gevonden en gedaan om je probleem op te lossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sonaya
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11-2023
Wat heb je zelf al geprobeerd, gevonden en gedaan om je probleem op te lossen?

Ik gaf aan: Kan dus niet veel aangezien ik de meeste instellingen niet kan inzien/wijzigen. Met googlen kom ik geen bal verder....

Herstarten had geen nut.

Googel op menu settings can't scroll wipe screen down etc etc en in het Nederlands. Meerdere malen gezocht maar kom zelfs het probleem zélf niet tegen..alsof ik de enige ben waarbij dit zich voor doet.

Tja...wat kan ik er méér over zeggen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Sonaya schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 01:36:
Wat heb je zelf al geprobeerd, gevonden en gedaan om je probleem op te lossen?

Ik gaf aan: Kan dus niet veel aangezien ik de meeste instellingen niet kan inzien/wijzigen. Met googlen kom ik geen bal verder....

Herstarten had geen nut.

Googel op menu settings can't scroll wipe screen down etc etc en in het Nederlands. Meerdere malen gezocht maar kom zelfs het probleem zélf niet tegen..alsof ik de enige ben waarbij dit zich voor doet.

Tja...wat kan ik er méér over zeggen....
Een reset lijkt mij het meest voor de hand liggend.
Komt vaker voor dat het "dirty" installeren van een update conflicten geeft met een eerdere installatie.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
offtopic:
@Sonaya het feit dat ik de vraag nog een keer stelde ging er over dat we ook graag wilde weten of je het internet al had afgestruind. Dat was niet terug te zien in je post.

Ik zou in ieder geval net zoals @Switchie voorstelt een factory reset uitvoeren, dit soort vreemde dingen gebeuren wel vaker na een update.
Pagina: 1