Verwijderde video's van SDkaart terughalen

Pagina: 1
Acties:

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-11 11:19
Beste Forumleden,

Ik heb jullie hulp nodig voor het volgende;

Ik heb op me vakantie enkele video's gemaakt, De meeste heb ik maar enkele kan ik niet vinden of heb ik per ongeluk verwijderd.
Met een beetje googlen zijn er wel genoeg recovery programma's, Enkele gratis en enkele betaald.
Ik heb de gratis versies geprobeerd en vind die ook wel video's maar helaas werken de video's vervolgens niet.
Is er nog een andere manier hoe ik toch deze o zo belangrijke video's terug kan krijgen?
Ik heb eigenlijk geen zin om 40 euro uit te geven voor 1 malig gebruik. Dit is me namelijk nog nooit gebeurd.

Ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen.

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
MikeJoow schreef op zondag 23 juli 2017 @ 13:13:
deze o zo belangrijke video's terug kan krijgen
<snip>
Ik heb eigenlijk geen zin om 40 euro uit te geven
Hoe belangrijk zijn die video's eigenlijk?

Overigens denk ik niet dat een betaald recovery programma significant beter zal presteren als een gratis programma. Als je gerecoverde video niet afspeelbaar is, betekend dat waarschijnlijk dat de ruimte al ergens anders mee is overschreven, of dat de video gefragmenteerd is opgeslagen, en zonder hulp van het filesysteem het héél moeilijk is de fragmenten bij elkaar te zoeken.

• Mikee007
Mijzelf schreef op zondag 23 juli 2017 @ 13:36:
[...]

Hoe belangrijk zijn die video's eigenlijk?

Overigens denk ik niet dat een betaald recovery programma significant beter zal presteren als een gratis programma. Als je gerecoverde video niet afspeelbaar is, betekend dat waarschijnlijk dat de ruimte al ergens anders mee is overschreven, of dat de video gefragmenteerd is opgeslagen, en zonder hulp van het filesysteem het héél moeilijk is de fragmenten bij elkaar te zoeken.
`
Ze zijn voor mij persoonlijk erg belangrijk.
Maar wat ik uit je reactie begrijp is het een kansloze missie

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:18
Voor het herstellen van SD kaartjes is er PhotoRec.

• Mikee007
Heb ik ook geprobeerd, Hij vind 33 video's waarvan er maar 3 van werken.. en je kunt denk al raden; Dat zijn precies de video's die ik niet nodig heb

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-12 20:11
Dan wordt het geen verhaal met een happy end.
Ga eens na hoe je in deze situatie verzeild bent geraakt: op welk moment en hoe is het fout gegaan?
En overweeg om na het redden van wat er te redden was, de SD-kaart in de videocmera te formatteren of zelfs weg te gooien: liever een geformatteerde/geen SD-kaart als een onbetrouwbare.

[ Voor 39% gewijzigd door Renault op 23-07-2017 18:01 ]

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
MikeJoow schreef op zondag 23 juli 2017 @ 13:13:
Ik heb eigenlijk geen zin om 40 euro uit te geven voor 1 malig gebruik.
MikeJoow schreef op zondag 23 juli 2017 @ 13:39:
[...]
Ze zijn voor mij persoonlijk erg belangrijk.
Zo belangrijk zijn ze dus helemaal niet, aangezien je er niet eens 40 euro aan uit wilt geven...
Pagina: 1