Ik zit een beetje met een dillemma. De vakantie is net begonnen. Heb net me kast en voeding geüpgrade om ruimte te maken voor een nieuwe videokaart. Zit nu met een 750Ti i.c.m een i3 4130 (voel je vrij om me een bericht te sturen als je nog een Haswell i5 hebt liggen). Ik had me gevestigd op het halen van een 1060 6GB, maar zoals je vast wel weet zijn die erg moeilijk te krijgen en anders erg duur (360+) (320 FE). De 3GB versie is echter 270 en daar zit ik nu over na te denken om die te halen. Ik game namelijk alleen op 1080p en ben ook niet van plan om te gaan upgraden naar QHD/4k. Heb wat research gedaan en zag dat 'ie eigenlijk niet eens veel onder doet voor de reguliere 1060, maar ik word een beetje bang van de 3GB VRAM en hoe dat zal gaan zijn als ik nog 2/3 jaar met deze kaart wil doen. Bij sommige games is er nu al last van stutter bij hoge textuurkwaliteit bijvoorbeeld. Maar ik hoef ook weer niet alles op het hoogst te draaien en vind het prima om wat settings lager te zetten. Wat denken jullie? Ik heb nu tijd om lekker wat te gamen en wil dus het liefst niet lang wachten tot de kaarten weer goed leverbaar worden en dat bitcoin gebeuren over is.
[ Voor 6% gewijzigd door Hysterisch op 23-07-2017 13:18 ]