Beste mede tweakers,
Afgelopen week heb ik zelf een htpc in elkaar gezet. Nu heb ik daar een desktop set bij gekocht, maar deze bevalt niet. Het bereik van deze draadloze desktop set is te weinig. Na enig rond zoeken op google heb ik een aantal sets gevonden die een bereik zouden moeten hebben van 10 mtr. Nou neem ik dat soort claims graag met een korrel zout en zou ik het liefste van een mede tweaker horen die een setje heeft dat op een meter of 5 afstand werkt.
Ik zoek een?
Graag zou ik een desktop set willen waarmee ik mijn htpc vanaf de bank kan bedienen. Ook moet de set geschikt zijn om een spelletje Minecraft mee te spelen.
Wat is je budget?
max. 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het belangrijkste is dat het vloeiend werkt. dus graag hoor ik van iemand die ervaring heeft met gamen vanaf de bank met een bepaalde draadloze desktop set. Zelf heb ik een MK235 van logitech gekocht maar die heeft maar een bereik van ongeveer 2 mtr. (incl. verse batterijen)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem is op ubuntu 17.04 gebaseerd met minecraft en kodi
Hardware:
Afgelopen week heb ik zelf een htpc in elkaar gezet. Nu heb ik daar een desktop set bij gekocht, maar deze bevalt niet. Het bereik van deze draadloze desktop set is te weinig. Na enig rond zoeken op google heb ik een aantal sets gevonden die een bereik zouden moeten hebben van 10 mtr. Nou neem ik dat soort claims graag met een korrel zout en zou ik het liefste van een mede tweaker horen die een setje heeft dat op een meter of 5 afstand werkt.
Ik zoek een?
Graag zou ik een desktop set willen waarmee ik mijn htpc vanaf de bank kan bedienen. Ook moet de set geschikt zijn om een spelletje Minecraft mee te spelen.
Wat is je budget?
max. 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het belangrijkste is dat het vloeiend werkt. dus graag hoor ik van iemand die ervaring heeft met gamen vanaf de bank met een bepaalde draadloze desktop set. Zelf heb ik een MK235 van logitech gekocht maar die heeft maar een bereik van ongeveer 2 mtr. (incl. verse batterijen)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem is op ubuntu 17.04 gebaseerd met minecraft en kodi
Hardware:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4600 Boxed | € 76,39 | € 76,39 |
| 1 | MSI B250M Mortar | € 84,17 | € 84,17 |
| 1 | Silverstone Grandia GD05B | € 109,51 | € 109,51 |
| 1 | Logitech MK235 (Qwerty US) | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB | € 73,50 | € 73,50 |
| 1 | LG BH16NS55 Zwart | € 66,35 | € 66,35 |
| 1 | Corsair Vengeance 400W | € 66,33 | € 66,33 |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 505,20 | |