Gegroet mede-Tweakers,
De tijd is gekomen voor een nieuwe PC. Ik heb al wat huiswerk gedaan en ben tot onderstaande build gekomen. Aan jullie om hem even te beoordelen en eventueel te wijzen op betere alternatieven, waarvoor dank.
Budget: Zo prijs/kwaliteit mogelijk, in dit geval ongeveer 700 EUR.
Doel: Algemene desktop inclusief gamen op 1080p high settings.
Belangrijk: Mogelijkheid tot upgraden CPU, GPU en extra ram en opslag de komenden jaren. (moederbord en voeding voldoende?) Overclocken, als het kan in de toekomst, maar geen noodzakelijke eis.
Overige vragen:
- Ik ben overtuigd dat 8gb Ram genoeg is voor mijn eisen. Ik heb gekozen voor value ram, is snellere ram het prijsverschil waard?
- In de moeilijke tijd van GPU's, lijkt de 1050ti 4G een goed beschikbare 1080p kaart, verbeter me als ik een beter alternatief over het hoofd gezien heb. (ik ben pro AMD!)
Bedankt!
De tijd is gekomen voor een nieuwe PC. Ik heb al wat huiswerk gedaan en ben tot onderstaande build gekomen. Aan jullie om hem even te beoordelen en eventueel te wijzen op betere alternatieven, waarvoor dank.
Budget: Zo prijs/kwaliteit mogelijk, in dit geval ongeveer 700 EUR.
Doel: Algemene desktop inclusief gamen op 1080p high settings.
Belangrijk: Mogelijkheid tot upgraden CPU, GPU en extra ram en opslag de komenden jaren. (moederbord en voeding voldoende?) Overclocken, als het kan in de toekomst, maar geen noodzakelijke eis.
Overige vragen:
- Ik ben overtuigd dat 8gb Ram genoeg is voor mijn eisen. Ik heb gekozen voor value ram, is snellere ram het prijsverschil waard?
- In de moeilijke tijd van GPU's, lijkt de 1050ti 4G een goed beschikbare 1080p kaart, verbeter me als ik een beter alternatief over het hoofd gezien heb. (ik ben pro AMD!)
Bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler | € 162,95 | € 162,95 |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 82,60 | € 82,60 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 182,50 | € 182,50 |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Closed | € 38,18 | € 38,18 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 689,18 | |
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks