Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop rond €1300

Pagina: 1
Acties:

• Thatzombii
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-07 13:39
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Ga hem voor school gebruiken voor de opleiding Applicatie Ontwikkelaar.

Wat is je budget?
Rond de €1300

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja elke dag naar school auto/fiets (dus een lichte laptop zou fijn zijn)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb niet bepaalde voorkeuren maar heb liever geen acer. Heb ik geen goeie ervaring mee.

School heeft de volgende specs nog doorgegeven:

Minimaal i5 CPU
16GB ram (word zeer aangeraden)
SSD

Heb zelf natuurlijk ook al even gezocht en kwam op deze HP uit:
pricewatch: HP Pavilion Power 15-cb040nd

Mooi design, goeie allround laptop. Waar ik de komende jaren mee vooruit kan.

Alvast bedankt voor alle hulp!

Verwijderd

Heb je al naar een laptop gekeken met een aluminium behuizing aangezien je je laptop elke dag mee wilt nemen? De HP is voorzien van een GTX10.. serie GPU die constant stroom blijft verbruiken....zelfs bij lichte taken. Derhalve zou ik naar een laptop kijken die iets minder specifiek naar gaming neigt en een GPU heeft die pas ingeschakeld wordt bij de wat zwaardere taken.

Mijn advies zou dus de volgende Asus zijn: pricewatch: Asus VivoBook Pro N552VX-FY412T

Daar wil ik wel bij opmerken dat ik hem niet via MAX ICT zou bestellen: https://nl.trustpilot.com/review/www.maxict.nl

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2017 13:57 ]

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:39
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2017 @ 13:56:
Heb je al naar een laptop gekeken met een aluminium behuizing aangezien je je laptop elke dag mee wilt nemen? De HP is voorzien van een GTX10.. serie GPU die constant stroom blijft verbruiken....zelfs bij lichte taken. Derhalve zou ik naar een laptop kijken die iets minder specifiek naar gaming neigt en een GPU heeft die pas ingeschakeld wordt bij de wat zwaardere taken.

Mijn advies zou dus de volgende Asus zijn: pricewatch: Asus VivoBook Pro N552VX-FY412T

Daar wil ik wel bij opmerken dat ik hem niet via MAX ICT zou bestellen: https://nl.trustpilot.com/review/www.maxict.nl
De GTX1050 wordt ook in genoeg multimedia laptops gebruikt. Dell XPS 15 en Asus Vivobook/Zenbook bijvoorbeeld, is geen echte gaming videokaart. Misschien is die iets ongunstiger voor je accu, maar houdt er ook rekening mee dat de GTX1050 voor al het overige wel een stuk betere videokaart is.

• Thatzombii
Matedeor schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:13:
[...]

De GTX1050 wordt ook in genoeg multimedia laptops gebruikt. Dell XPS 15 en Asus Vivobook/Zenbook bijvoorbeeld, is geen echte gaming videokaart. Misschien is die iets ongunstiger voor je accu, maar houdt er ook rekening mee dat de GTX1050 voor al het overige wel een stuk betere videokaart is.
Accu duur is voor mij geen probleem. Wil graag met deze laptop voor de komende jaren goed zitten. Bedankt voor de reactie denk dat het deze laptop dan zal worden.

Verwijderd

Matedeor schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:13:
[...]

Daarom mijn advies dan ook voor een laptop met een dedicated videokaart die zichelf uitschakelt bij 'lichte' taken en pas inschakelt bij 'zware' taken.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2017 10:49 ]

Verwijderd

Thatzombii schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:24:
[...]

Accu duur is voor mij geen probleem. Wil graag met deze laptop voor de komende jaren goed zitten. Bedankt voor de reactie denk dat het deze laptop dan zal worden.
Welke laptop denk je dat het gaat worden?Er worden 3 stuks genoemd: Dell XPS 15 en Asus Vivobook/Zenbook. :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2017 10:52 ]

• Thatzombii
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:51:
[...]
Welke laptop denk je dat het gaat worden?Er worden 3 stuks genoemd: Dell XPS 15 en Asus Vivobook/Zenbook. :D
De laptop die ik gelinked heb in de post zelf. De Dell XPS 15 series net te duur voor mij.

[ Voor 7% gewijzigd door Thatzombii op 24-07-2017 11:06 ]

Verwijderd

Thatzombii schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:02:
[...]

De laptop die ik gelinked heb in de post zelf. De Dell XPS 15 series net te duur voor mij.
Aah okey.

Heel veel plezier ermee. :)
Pagina: 1