Bekijk mijn blog voor tekst en uitleg - En ik ben dus ICT-ondernemer of geloof dat ik daar goed mee op weg ben al.
Zoals de smiley er naast aangeeft gaat het niet om daadwerkelijk dyslectici en zoals de alinea erboven uiteen zet is het een verwijzing naar mensen die gewoon de FAQ/Huisregels niet lezen.MacGrumpy schreef op zondag 23 juli 2017 @ 10:51:
Wat heeft dyslexie hier mee te maken?
Al is er heel veel meer geregeld dan toen ik hier in 1999 registreerde, dus daarom een mod-examen.
Bekijk mijn blog voor tekst en uitleg - En ik ben dus ICT-ondernemer of geloof dat ik daar goed mee op weg ben al.
Maar beledigen van mensen met dyslexie is wel acceptabel? misschien een topicstarter-examen.
(of je niet druk maken en om de reacties heen leven).
(of je niet druk maken en om de reacties heen leven).
Toon mij welke regel humor verbiedt?MacGrumpy schreef op zondag 23 juli 2017 @ 11:42:
Maar beledigen van mensen met dyslexie is wel acceptabel? misschien een topicstarter-examen.
Kijk naar mijn reactiecurve/activiteit in de afgelopen jaren.(of je niet druk maken en om de reacties heen leven).