2250 WP Zuid PVoutput
Vraag
Beste antwoord (via MdO82 op 23-07-2017 13:41)
Ik denk ook dat hij vastgezet is met een kit. Het kan ook dat je de pen met tapdraad met een schroevendraaier moet losdraaien, aangezien onderaan een gleuf daarvoor zit.
Alle reacties
Lijkt erop dat deze gelijmd is. Voorzichtig met een brede platte schroevendraaier (of beitel) ertussen proberen te steken en zo los wrikken?
Ik denk dat hij vastgezet is met een kit. Het kan ook dat je de pen met tapdraad met een schroevendraaier moet losdraaien, aangezien onderaan een gleuf daarvoor zit.
Daar had ik nog niet bij stil gestaan dat hij gelijmd is
Zal eens kijken wat ik voorzichtig met een schroevendraaier kan doen.

Zal eens kijken wat ik voorzichtig met een schroevendraaier kan doen.
2250 WP Zuid PVoutput
Op de foto lijkt het een gleuf voor een schroevendraaier.Mereco schreef op zondag 23 juli 2017 @ 08:01:
Ik denk ook dat hij vastgezet is met een kit. Het kan ook dat je de pen met tapdraad met een schroevendraaier moet losdraaien, aangezien onderaan een gleuf daarvoor zit.
Echter is deze geheel vlak en zit er geen gleuf i.t.t. Wat je op de foto ziet
Heb zojuist even voorzichtig gekeken met een schroevendraaier en hij zit inderdaad vastgelijmd.
Wordt dus een kwestie van afbreken zodat hij los komt.
EDIT: afbreken is niet nodig.
Bij nadere inspectie en een hint via klusidee zit er dus een schroef in

[ Voor 12% gewijzigd door MdO82 op 23-07-2017 13:51 . Reden: schroef gevonden ]
2250 WP Zuid PVoutput
Nee nog niet.
Kwam erachter dat ik het leidingwerk wat moet wijzigen
Kwam erachter dat ik het leidingwerk wat moet wijzigen
2250 WP Zuid PVoutput
Nog jaren later: bedankt voor dit bericht, ik heb er mijn voordeel mee gedaan en loodgieter uitgespaard! Leve photo search en bovenal dit forum.[b]MdO82 schreef op zondag 23 juli 2017 @ 10:48:[/EDIT: afbreken is niet nodig.
Bij nadere inspectie en een hint via klusidee zit er dus een schroef in
Pagina: 1