Thuis server

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

• MightyPig
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 07-02 21:34
Ik zoek een?
IK zoek een geupdateren thuis server dan die uit de BBG uit maart. Het boeit me niet echt wat voor soort onderdelen erin komen zolang het maar goed is en werkt.

Wat is je budget?
Ik wil het liefst maximaal 400 euro uitgeven maar als je er iets boven zit mag het ook.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga de thuisserver grotendeels gebruiken om Minecraft 24/7 te runnen. (Afk zijn)

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Je hebt dus geen server nodig, maar een minecraft PC?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

MightyPig schreef op zondag 23 juli 2017 @ 01:43:
Ik zoek een?
IK zoek een geupdateren thuis server dan die uit de BBG uit maart. Het boeit me niet echt wat voor soort onderdelen erin komen zolang het maar goed is en werkt.

Wat is je budget?
Ik wil het liefst maximaal 400 euro uitgeven maar als je er iets boven zit mag het ook.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga de thuisserver grotendeels gebruiken om Minecraft 24/7 te runnen. (Afk zijn)
Zou lekker servercapaciteit huren bij een professionele partij. Hoef je je geen zorgen te maken over dit soort vragen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Wij zijn geen helpdesk, er word eigen inzet verwacht.

Dus je eigen onderdelen opzoeken en daar een lijstje van maken.

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:59
Beste mightypig, ik zou maar snel je topic aanvulleb voordat een moderator er een slotje op gooid ;)

Veel suc6 met aanvullen.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Iedere onderbouwing mist hier, en je geeft zelfs nagenoeg geen eisen of wensen. Zo kunnen we je niet helpen (en feit dat jij geen moeite doet maakt dat we dat ws ook niet willen). Dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.