probleem labtec arena 515 ->subwoofer te hard

Pagina: 1
Acties:

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 12:41
Ik heb een fortissimo 2 geluidskaart en heb labtec arena 515 speakers erbij.

maar als ik bijvoorbeeld luister naar het nummer "emilia - big big world" dan is het in het begin heel mooi geluid ( dan komt er nog geen geluid uit de woofer ) en na een minuut ongeveer komt de bas erbij en weet ik van wat allemaal nog meer, en dat is gewoon te hard, en dan wordt het geluid helemaal lelijk en de woofer komt overal luid bovenuit :(

wat kan ik hieraan doen, ik heb al beetje geprobeerd in de equalizer dingen te verzetten , maar de woofer blijft veels te hard :(

kan iemand me helpen ???

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb zelf de labtec lcs2414, das de arena 515, maar dan met 2 satellieten, en ik heb dit probleem ook. Ik ga binnenkort een setje apx4620's halen, in de hoop dat dat beter gaat.

Ik denk nl. dat je hier niks aan kan doen, ook aangezien er geen bass-regeldingen op de speakers zitten.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kan met winamp je bas regelen. Verder kan je bij "volume control" en "geavanceerd" meestal ook bas en treble met twee schuifjes regelen. Het is trouwens wel hét probleem van dit speakersetje. ;(

Die APX-4620 heeft daar geen last van, daar kan je de sub goed afregelen. Mooie set trouwens wel. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op zaterdag 07 juli 2001 17:59 schreef JvS het volgende:
[..]

Die APX-4620 heeft daar geen last van, daar kan je de sub goed afregelen. Mooie set trouwens wel. :)
Ja, precies. Het schijnt dat die duurdere set (was het de 5820??) toch minder waar vooor je geld is als de 4620, klopt dat?
Hij is nl. wel dik 100 piek duurder als ik me niet vergis.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Weet ik niet. Ik ken die niet. Wat ik wel weet is dat ik nogal een zeikert ben qua pc-speakers, en dat ik die apx-4620 nog wel met een minisetje zie wedijveren! (Huisgenoot van me heeft ze).

Zelfs Jag vond ze goed klinken, op het eerste gehoor. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik denk dat ik genoeg heb aan die 4620, mede omdat ik niet meer zo vaak mp3's luister/dvd's kijk op m'n pc.

Een dvd speler voor de tv komt eraan evenals een yamaha/denon/harman kardon DD receiver.

Maar als ik mp3'tjes luister wil ik natuurlijk wel lekker geluid hebben op m'n pc :P
Pagina: 1