Wat ga je met je laptop doen?
Voor de opleiding ICT moet ik een laptop gaan aanschaffen. Ik zit dan ook te denken aan de afstudeer richtingen System and Network Engineering of Technische Informatica. Naast mijn opleiding wil ik ook af en toe een spelletje erop spelen.
Wat is je budget?
Het budget ligt onder de €1000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. De laptop gaat elke dag mee naar school. Om naar school te gaan gebruik ik het OV
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Van desktops heb ik wel een beetje verstand. De laptop markt is helaas helemaal nieuw voor mij. Ik heb hierbij dus ook geen voorkeuren voor een merk. Tegenwoordig is er zoveel keuze
De eisen vanuit school zijn als volgt:

Na zelf een beetje rond gekeken te hebben ben ik op deze twee laptops:
pricewatch: Acer Aspire E5-575G-55NE
pricewatch: Acer Aspire E5-575G-720M
Voor €100 meer heb ik dan een i7. Dit lijkt me toch wat fijner als er met VM's wordt gewerkt.
Voor de opleiding ICT moet ik een laptop gaan aanschaffen. Ik zit dan ook te denken aan de afstudeer richtingen System and Network Engineering of Technische Informatica. Naast mijn opleiding wil ik ook af en toe een spelletje erop spelen.
Wat is je budget?
Het budget ligt onder de €1000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. De laptop gaat elke dag mee naar school. Om naar school te gaan gebruik ik het OV
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Van desktops heb ik wel een beetje verstand. De laptop markt is helaas helemaal nieuw voor mij. Ik heb hierbij dus ook geen voorkeuren voor een merk. Tegenwoordig is er zoveel keuze
De eisen vanuit school zijn als volgt:

Na zelf een beetje rond gekeken te hebben ben ik op deze twee laptops:
pricewatch: Acer Aspire E5-575G-55NE
pricewatch: Acer Aspire E5-575G-720M
Voor €100 meer heb ik dan een i7. Dit lijkt me toch wat fijner als er met VM's wordt gewerkt.