Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tablet voor bediening audio

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mathias82
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-11 14:57
Ik ben op zoek naar een eenvoudige tablet om mijn Heos systeem mee te bedienen en af en toe eens een website te bezoeken.

Mijn oog was op de Samsung Tab A 7.0 gevallen. Deze lijkt mij prijs/kwaliteit wel interessant, het enige nadeel lijkt mij dat hij nog op android 5 zit en er geen updates lijken aan te komen.

Zou er dit jaar nog een opvolger van deze tablet komen? Ik heb enkel dit gevonden http://www.gsmarena.com/s...tab_a_8_0_(2017)-8725.php Of is er een andere tablet die meer aan te raden is? Budget rond de 200€ (minder mag uiteraard altijd :P)

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je stelt weinig eisen; geen enkel argument waarom Android 5.0 niet goed is en al helemaal geen eisen/requirements waaraan een tablet moet voldoen om die Heos te bedienen.

Je kan al 50 Euro besparen door een nieuwe 800p tablet aan te schaffen of desnoods een tablet van V&A af te halen.

Topic komt een beetje op me over "roep een tablet onder 200 Euro" ipv gedegen onderzoek en vragen over 2 of 3 gevonden tablets.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• mathias82
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-11 14:57
@MAX3400 Ik heb al gemerkt aan jouw replies dat je niet rap vindt dat iemand zijn huiswerk voldoende gemaakt heeft. Vaak is dit terecht maar niet altijd, om eerlijk te zijn is het ook wat eentonig en komt het vaak passief-agressief over. Ik heb nochtans wel mijn huiswerk gemaakt, ik zal het toelichten:

Android 5 is voldoende voor alle huidige apps te draaien dat weet ik wel. Het zou echter wel leuk zijn als dat binnen een paar jaar ook nog zo is, en daar vrees ik voor. Ik had graag een tablet gehad met Android 7, ook omdat je met Android 7 je geheugen kan adopten.

Ik heb wel degelijk gekeken wat er op de markt is. Ik heb gekeken bij Asus, Lenovo, Samsung en Apple. De Tab A 7 leek mij prijs/kwaliteit het interessantst, maar die Android 5 houdt mij tegen. Daarom mijn vraag of de Tab A 7 inderdaad het interessantst is of of ik een andere tablet over het hoofd zie.

Op V&A heb ik ook gekeken maar die tablets zijn ofwel heel oud ofwel is de vraagprijs bijna gelijk aan de nieuwprijs.