Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

Als ik video's opneem met mijn oneplus5 lijkt het beeld wat ik zie van camera 1 af te komen maar neemt hij op met camera 2, waardoor ik veel meer ingezoomd beeld op mijn daadwerkelijke recording krijg.

Hierdoor heb ik meerdere filmpjes gemaakt waarbij ik dacht iemands hoofd erop te hebben maar uiteidelijk alleen de mond of nek zag.

Hebben hier meer mensen last van?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Gewoon de laatste versie Android 7.1.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Als ik video's opneem met mijn oneplus5 lijkt het beeld wat ik zie van camera 1 af te komen maar neemt hij op met camera 2, waardoor ik veel meer ingezoomd beeld op mijn daadwerkelijke recording krijg.

Hierdoor heb ik meerdere filmpjes gemaakt waarbij ik dacht iemands hoofd erop te hebben maar uiteidelijk alleen de mond of nek zag.

Hebben hier meer mensen last van?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Knap lullig, vandaag voor eerst gefilmd op festival in buitenland. Ook met 1x en 2x switch hoop niet dat ik zelfde gezeur heb.
Zal eens kijken als ik thuis ben kan wel even duren

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:32
Hmm kan een bug zijn in de camera app. Probeer eens de cache en opslag van de camera te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hier net geprobeerd; standaard-camera app. Random filmpje gemaakt. Geen zoom-vertekening ofzo.

Gebeurt het ook met een andere camera-app?

In [OnePlus 5] Ervaringen & Discussie heb ik geen vergelijkbare issues kunnen vinden dus mogelijk heb je toch ergens iets aangevinkt in de smartphone waardoor het niet geod gaat?

[ Voor 42% gewijzigd door MAX3400 op 23-07-2017 11:14 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga hem nu terug sturen voor reparatie, maar je zou zeggen dat dit een software dingetje is. Maar niemand nog last van dus? Bij mij blijft het probleem bestaan na een hard reset en ook dan nog in apps als Whatsapp e.d. best jammer want verder is het best een mooi toestel..