Zojuist een update gedaan naar de Windows 10 Anniversary update. Hierna was mijn beeldschermresolutie terug gezet op 1024x768. Ik dacht dat weer simpel terug te kunnen zetten naar mijn native resolutie van 1920x1200, echter is dit niet (meer) mogelijk. De maximale resolutie is nu 1600x1200.
Het vreemde is dat onder apparaatbeheer de juiste ATI HD 3300 beeldschermadapter wordt weergegeven.

Echter kijk ik bij Beeldscherminstellingen en klik ik op "Eigenschappen van beeldschermadapter", dan zie ik een standaard Windows beeldscherm adapter.

Drivers opnieuw installeren kan niet, want de onboard videokaart is een Legacy product waarvan AMD zegt:
Al geprobeerd:
- Windows opnieuw opstarten
- Windows update -> naar updates zoeken
- Laatste drivers proberen te installeren (link) echter deze zijn alleen voor Windows 8
Het vreemde is dat onder apparaatbeheer de juiste ATI HD 3300 beeldschermadapter wordt weergegeven.

Echter kijk ik bij Beeldscherminstellingen en klik ik op "Eigenschappen van beeldschermadapter", dan zie ik een standaard Windows beeldscherm adapter.

Drivers opnieuw installeren kan niet, want de onboard videokaart is een Legacy product waarvan AMD zegt:
.Driver support for these products under Windows® 8.1 and Windows® 10 is only available via Windows Update. Please enable Windows Update to allow it to automatically detect and install display driver version 8.970.100.9001
Al geprobeerd:
- Windows opnieuw opstarten
- Windows update -> naar updates zoeken
- Laatste drivers proberen te installeren (link) echter deze zijn alleen voor Windows 8
[ Voor 12% gewijzigd door antonboonstra op 22-07-2017 16:49 ]
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst