Toon posts:

reactie

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil hier ook even op reageren, ik denk inderdaad wat very ip als laatste zei, gewoon de afwas doen of stofzuigen, dat dat heel goed werkt als iemand niet wil praten. dan komt er vanzelf een gesprek los, mijn vader is ook heel erg ziek geweest en daar kon je helemaal niet vanuit gaan, de ene keer wou hij er wel over praten en vertelde hij er ronduit over, en de volgende keer als je hem erop aansprak werd hij boos op een mannier van hoe durf je het te vragen. ik denk wel dat erover praten heel belangrijk is, het is beter je verdriet te delen dan alles zelf te moeten verwerken. door erover te praten kom je vaak ook tot oplossingen of ideeen. maar daar ging het in eerste instantie niet over, het ging erover hoe je het aanpakt. heel rustig en alles op zijn tijd, niet opdringen, en ik heb het idee dat het in je zit dat mensen tegen je hun verhaal doen. op de een of andere mannier voelen mensen van aan hem of haar kan ik mijn verhaal op mijn mannier kwijt, en luchten ze vanzelf hun hart bij je.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

New Topic > Post Reply ?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11-2025
Zie boven

DIT IS MIJN WEBSITE

Dit topic is gesloten.