Tijden worden niet meer weergegeven op Tweakers pagina

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-11 21:40
Zie screenshot.
Screenshot menu links op Tweakers.net

Dit is met ChromeOS Version 61.0.3159.8 (Official Build) dev (64-bit)
Sommige tijden worden wel weergegeven, maar dat zullen recente updates zijn. Die werden ook altijd al iets anders weergegeven.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je iets van Custom CSS? Want het artikel waar wel een tijd bij te zien is, heb je waarschijnlijk bezocht, of als enige niet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• TD-er
Niet dat ik weet. Wat dat betreft doe ik niet zo aan aanpassingen maken.
De waarde staat wel in de HTML, als ik via de inspect kijk.
Actieve topics worden in de tijdlijn zelfs soms met groen-achtig geel getoond, maar anderen ook niet.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:23
Of het custom CSS is kan je makkelijk checken door even in een incognito-window Tweakers te bezoeken en te kijken of je het dan wel ziet.

The devil is in the details.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Items in groen/geel zijn nieuwe items die na een x aantal minuten als 'oud' gemarkeerd worden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• TD-er
Tweakers.net in incognito venster

Bij deze in incognito-mode.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:12

crisp

Devver

Pixelated

Zou je eens mbv 'inspect element' (rechter muisknop) kunnen proberen te achterhalen of op een of andere manier de 'color' styling verkeerd is of er wat anders aan de hand is? Ik kan dit zelf niet reproduceren helaas...

Intentionally left blank

• TD-er
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
#tracker .trackeritem li .time {
    color: gray;
    display: inline-block;
    width: 33px;
}

Als ik die display tag uitzet in de CSS , krijg ik wel de cijfers te zien.
Het is alleen vervelend testen, aangezien de hele tijd updates gedaan worden en dan zit je weer een paar levels hoger.

edit
Met aanpassen van "inline-block" naar "inline", zie ik ook de tijden staan.
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
#tracker .trackeritem li .time {
    color: gray;
    display: inline;
    width: 33px;
}

Edit2:
Het maffe is dus dat bij dit blok (Tweakblogs) de laatste wel een tijd laat zien, maar de rest niet:
HTML:
1
<div class="trackeritem" id="tracker-weblogs"><h4><a href="https://tweakblogs.net/" target="_blank">Tweakblogs</a></h4><ul><li class="ellipsis"><a href="https://wimmel.tweakblogs.net/blog/15027/dual-1225-platenspelerrevisie" title="Dual 1225 platenspelerrevisie door Wimmel" target="_blank"><span class=" time">21:00 </span>Dual 1225 platenspelerrevisie door Wimmel</a></li><li class="ellipsis"><a href="https://andernieuws.tweakblogs.net/blog/15029/spiderman-bekent-schuld-aan-2-miljoen-kostende-hack-deutsche-telekom" title="'Spiderman' bekent schuld aan 2 miljoen kostende hack Deutsche Telekom door arnovos" target="_blank"><span class=" time">16:10 </span>'Spiderman' bekent schuld aan 2 miljoen kostende hack Deutsche Telekom door arnovos</a></li><li class="ellipsis"><a href="https://flimovic.tweakblogs.net/blog/15019/chester-bennington" title="Chester Bennington door Flimovic" target="_blank"><span class=" time">21-07 </span>Chester Bennington door Flimovic</a></li></ul></div>

En voor de leesbaarheid nog even door een formatter gehaald en de overbodige titles en links weggehaald:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
<div class="trackeritem" id="tracker-weblogs">
   <h4><a href="https://tweakblogs.net/" target="_blank">Tweakblogs</a></h4>
   <ul>
      <li class="ellipsis"><a href="" title="" target="_blank"><span class=" time">21:00 </span>... Wimmel</a></li>
      <li class="ellipsis"><a href="" title="" target="_blank"><span class=" time">16:10 </span>... arnovos</a></li>
      <li class="ellipsis"><a href="" title="" target="_blank"><span class=" time">21-07 </span>... Flimovic</a></li>
   </ul>
</div>

[ Voor 92% gewijzigd door TD-er op 23-07-2017 23:05 ]

• TD-er
Zonet een update van de Chromebook gehad en het probleem is nog steeds aanwezig in ChromeOS Version 61.0.3163.13 (Official Build) dev (64-bit)

Dus het lijkt in elk geval niet een probleem van een specifieke Chrome versie.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Vooralsnog lijk je wel de enige te zijn met dit probleem, en bij gebrek aan een chromebook wordt het voor ons lastig dit verder te onderzoeken.... :(

Intentionally left blank

• TD-er
crisp schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:23:
Vooralsnog lijk je wel de enige te zijn met dit probleem, en bij gebrek aan een chromebook wordt het voor ons lastig dit verder te onderzoeken.... :(
Wees dan in elk geval gewaarschuwd dat dit dus op kan treden wanneer de 'gewone Chromegebruikers' op deze versie zitten. :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

TD-er schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 22:01:
[...]

Wees dan in elk geval gewaarschuwd dat dit dus op kan treden wanneer de 'gewone Chromegebruikers' op deze versie zitten. :)
Ik zit op het beta-channel, die zit op M60 op dit moment. Ik hou het in de gaten ;)

Intentionally left blank

• TD-er
Ofwel er is iets veranderd in de CSS van Tweakers, of het was een bug in Chrome die nu in de laatste versie verholpen is: Version 61.0.3163.30 (Official Build) dev (64-bit)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dan hou ik het op een tijdelijke bug in chrome op chromeOS want wij hebben iig niets aangepast ;)

Anyway, opgelost dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1