Mijn vraag
Hallo medetweakers! na een lange tijd sparen wordt het dan toch tijd om voor het eerst een pc te gaan bouwen
Na lang onderzoek gedaan te hebben, gekeken heb naar andere builds binnen het desktop forum denk ik dat ik nu eindelijk een aardige build bij elkaar heb gesprokkeld en mijn vraag is of ik mogelijk iets over het hoofd heb gezien of iets dat misschien beter kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc zal veelal gebruikt worden om op te gamen met games en Rainbow Six Siege, Battlefield 1, Overwatch geven een goede indicatie van de games die ik speel op mijn Xbox One op dit moment. Daarnaast zal er uiteraard nog het nodige schoolwerk en projecten op gedaan worden maar hier is weinig speciale software voor nodig naast een office pakketje.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond deze prijs (1200 voor de build. Randapparatuur kom ik wel uit), mochten andere onderdelen met een hogere prijs een meerwaarde hebben is dit uiteraard een overweging waard!
Ga je overklokken?
overklokken laat ik voor deze build even links liggen.
Hieronder wat ik tot nu toe samengesteld heb
Alvast enorm bedankt in ieder geval!
Luuk
Hallo medetweakers! na een lange tijd sparen wordt het dan toch tijd om voor het eerst een pc te gaan bouwen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc zal veelal gebruikt worden om op te gamen met games en Rainbow Six Siege, Battlefield 1, Overwatch geven een goede indicatie van de games die ik speel op mijn Xbox One op dit moment. Daarnaast zal er uiteraard nog het nodige schoolwerk en projecten op gedaan worden maar hier is weinig speciale software voor nodig naast een office pakketje.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond deze prijs (1200 voor de build. Randapparatuur kom ik wel uit), mochten andere onderdelen met een hogere prijs een meerwaarde hebben is dit uiteraard een overweging waard!
Ga je overklokken?
overklokken laat ik voor deze build even links liggen.
Hieronder wat ik tot nu toe samengesteld heb
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 197,35 | € 197,35 |
| 1 | ASRock Fatal1ty Z170 Gaming K4 | € 122,75 | € 122,75 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 AERO 8G OC | € 470,- | € 470,- |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 84,49 | € 84,49 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 147,95 | € 147,95 |
| 1 | EVGA 500B | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Sandisk SSD Plus 120GB | € 55,91 | € 55,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.205,44 | |
Alvast enorm bedankt in ieder geval!