Mijn vraag
Nadat ik slaapmodus activeer gaat de pc letterlijk na 2 seconden weer aan en kom ik in het scherm waar je je gebruikerswachtwoord in moet vullen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
CPU i5 4690
Gigabyte G1 Sniper B5
8GB Crucial Ballistix Tactical
Crucial MX100 256GB
Club3D Radeon R9 290
Iiyama Pro-Lite X2383HSU-B1
Seasonic S12II-Bronze 520W
Windows 7 Ultimate
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wake on LAN stond al uit.
" Wake on USB" stond al uit.
BIOS afgespeurd naar rare dingen.
In Energiebeheer gekeken en ook uitgezet dat netwerkadapters de pc uit slaapstand mogen halen.
CCleaner gedraait.
AVG laten scannen die, door te snel klikken van mijn kant, Chrome installeerde en ondanks dat het verwijderd is, Firefox " nog steeds" niet mijn standaard browser is aldus zijzelf.
Ik begrijp er echt niks van.
Heb het al eens eerder gehad, maar niet zo "direct" als nu.
Ook gaat de pc willekeurig naar het schermvergrendelingsmenu tijdens iets intypen in Google nadat het probleem zich voorgedaan heeft.
Verder heb ik wel vandaag geprobeerd om Shadow Warrior (gratis in HumbleBundle) te verkrijgen.
HB wilde koppelen met Steam wat me verder normaal leek alleen kan ik niet in mijn Steam Account en lijkt het niet meer te bestaan terwijl ik een paar maanden terug nog Wolfenstein TNO gespeeld heb.
Het lijkt te zijn begonnen nadat ik dus bij HumbleBundle uit kwam en SW gratis (tijdelijk, nu nog 10 uur ofzo?) zag staan.
Morgen eens wat meer programmas draaien om te kijken of er echt geen virus/malware op zit.
Hopelijk kent iemand het probleem
Nadat ik slaapmodus activeer gaat de pc letterlijk na 2 seconden weer aan en kom ik in het scherm waar je je gebruikerswachtwoord in moet vullen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
CPU i5 4690
Gigabyte G1 Sniper B5
8GB Crucial Ballistix Tactical
Crucial MX100 256GB
Club3D Radeon R9 290
Iiyama Pro-Lite X2383HSU-B1
Seasonic S12II-Bronze 520W
Windows 7 Ultimate
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wake on LAN stond al uit.
" Wake on USB" stond al uit.
BIOS afgespeurd naar rare dingen.
In Energiebeheer gekeken en ook uitgezet dat netwerkadapters de pc uit slaapstand mogen halen.
CCleaner gedraait.
AVG laten scannen die, door te snel klikken van mijn kant, Chrome installeerde en ondanks dat het verwijderd is, Firefox " nog steeds" niet mijn standaard browser is aldus zijzelf.
Ik begrijp er echt niks van.
Heb het al eens eerder gehad, maar niet zo "direct" als nu.
Ook gaat de pc willekeurig naar het schermvergrendelingsmenu tijdens iets intypen in Google nadat het probleem zich voorgedaan heeft.
Verder heb ik wel vandaag geprobeerd om Shadow Warrior (gratis in HumbleBundle) te verkrijgen.
HB wilde koppelen met Steam wat me verder normaal leek alleen kan ik niet in mijn Steam Account en lijkt het niet meer te bestaan terwijl ik een paar maanden terug nog Wolfenstein TNO gespeeld heb.
Het lijkt te zijn begonnen nadat ik dus bij HumbleBundle uit kwam en SW gratis (tijdelijk, nu nog 10 uur ofzo?) zag staan.
Morgen eens wat meer programmas draaien om te kijken of er echt geen virus/malware op zit.
Hopelijk kent iemand het probleem
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita