Toon posts:

Athlon 900 -1400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Athlon 900 maar zit er aan te denken om een 1.4G te plaatsen is dit verschil erg te merken. Heb een Asus A7V133 met 256mb geheugen??;)

Verwijderd

dat hangt er vanaf.
wat doe je het meest met je pc ?
photoshop zal je het wel in merken,
tekstverwerken en surfen niet zo
spellen minder( misschien een vette GF3? of wachten op de Kyro 3 & 4 :9 )

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

900 naar 1400 is echt wel te merken, zelfs als je gewoon een beetje in Windows zit te klikken.

Verwijderd

mwoh

ik vind dat 900 snel genoeg is hoor.
Je kan er nu nog alles mee doen.

Verwijderd

Verschil tussen 900 en 1400 is ziekelijk groot, op het moment dat je een 1400 gewend bent...:)

Denk in vredesnaam bij een 1400 aan hele goede koeling...Die dingen kunnen erg heet worden!

Maar das voor een beetje tweaker eerder een uitdaging dan een probleem natuurlijk :P

Verwijderd

hoe precies merk je het "als je gewoon in windows loopt te klikken"?
dat de menu's sneller opengaan ? ;)

Verwijderd

Geen opstratschermen meer in word, excel en andere shit...Hangt natuurlijk ook een beetje af van HDD :)

Het scheelt maar een seconde per keer, maar het klikt echt een beetje irritant als je 1400 gewend bent, en je zit plots op een 900...Dat bedoelde ik althans...:P

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik ging van 750 naar 1100MHz en hij reageerde merkbaar sneller. Zelfde van 1100 naar 1300 oc'en. Ook bij redelijk kleine stappen van PII@336 -> Celeron@450, Dual Celeron @ 500 -> Athlon 650 en Athlon 650 -> Athlon @ 750 kreeg ik dat gevoel. Het lijkt steeds retesnel maar dan blijkt het toch nog retesneller te kunnen :) .

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 00:30 schreef Kyro2 het volgende:
hoe precies merk je het "als je gewoon in windows loopt te klikken"?
dat de menu's sneller opengaan ? ;)
nee dat kan je gewoon met tweakui instellen... :D

Verwijderd

Tweak Ui jaja oud nieuws.
misschien heb ik al te lang een 1,2 GHz :Z

Verwijderd

dodge this:
een divxjes rippen met mn vorige 900 athlon deed ik 7 uur over met deze 1400 athlon doe ik over dezelfde film 3 uur en 15 min. 8-)

Verwijderd

Het is natuurlijk wel 500Mhz sneller en je merkt het echt wel als je zware applicaties opstart,Photoshop enzo
Pagina: 1