hooooiii 
[lange verhaal mode]
Zoals veel van jullie wel zullen weten (kijk maar naar m'n nic), ben ik nogal fan van Britney
Nu zoek ik geregeld sites af naar video's, audiofiles, en pics.
Wat me opvalt is dat er een paar HELE grote sites zijn, met een boel media (met ZEER snelle verbindingen), en heel veel kleine sites, met geen (video) media, of heeel traag.
Ikzelf was van plan om een soort multimedia forum op te zetten. (soort fxp)
Maar nu heb ik een manier dat ik per download altijd reclamekliks binnenkrijg, dus geld is er voor bandbreedte.
[/lange verhaal mode]
Wat ik me afvroeg is, of het hosten van deze videofiles illegaal is.
ik heb het dan over:
Musicvideo's
Live video's
Intervieuws
Reclame Spotjes
deze video's zijn dan in MPG, M2V, VOB
Als dit illegaal is, zal ik dus naar gratis host moeten gaan zoeken (traag, vaak offline enz), is het legaal, kan ik gewoon een betaalde host zoeken, met grote bandbreedte en een goede snelheid.
ik hoor uw reacties graag
alvast bedankt
Cutebrit
[lange verhaal mode]
Zoals veel van jullie wel zullen weten (kijk maar naar m'n nic), ben ik nogal fan van Britney
Nu zoek ik geregeld sites af naar video's, audiofiles, en pics.
Wat me opvalt is dat er een paar HELE grote sites zijn, met een boel media (met ZEER snelle verbindingen), en heel veel kleine sites, met geen (video) media, of heeel traag.
Ikzelf was van plan om een soort multimedia forum op te zetten. (soort fxp)
Maar nu heb ik een manier dat ik per download altijd reclamekliks binnenkrijg, dus geld is er voor bandbreedte.
[/lange verhaal mode]
Wat ik me afvroeg is, of het hosten van deze videofiles illegaal is.
ik heb het dan over:
Musicvideo's
Live video's
Intervieuws
Reclame Spotjes
deze video's zijn dan in MPG, M2V, VOB
Als dit illegaal is, zal ik dus naar gratis host moeten gaan zoeken (traag, vaak offline enz), is het legaal, kan ik gewoon een betaalde host zoeken, met grote bandbreedte en een goede snelheid.
ik hoor uw reacties graag
alvast bedankt
Cutebrit