Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven.
Ik zoek een?
Vervanger van mijn Moto G 2014. Ik loop er steeds vaker tegenaan dat de opslag nu te klein is. Als ik een app wil installeren moet er een andere af en als ik de apps wil updaten moet ik eerst het cache even leeggooien zodat er ruimte is. Tevens wordt de telefoon traag in gebruik, mogelijk dat dit ook komt doordat er te veel op staat. Verder wil ik binnenkort waarschijnlijk naar een Vodafone 4G abbo, icm Ziggo thuis levert dat leuke voordelen op, maar de Moto G die ik heb heeft geen 4G.
Wat is je budget?
Liefst max €200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewoon simpel smartphone gebruik. Whatsapp/bellen/Snapchat/Skype enz enz.
Als ik op vakantie ga is een klein spelletje wel fijn
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nu een Moto G 2014 waar ik al 3 jaar zeer tevreden over ben. Dus de logische opvolger zou de Moto G5 zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er goede betere alternatieven?
Ik zoek een?
Vervanger van mijn Moto G 2014. Ik loop er steeds vaker tegenaan dat de opslag nu te klein is. Als ik een app wil installeren moet er een andere af en als ik de apps wil updaten moet ik eerst het cache even leeggooien zodat er ruimte is. Tevens wordt de telefoon traag in gebruik, mogelijk dat dit ook komt doordat er te veel op staat. Verder wil ik binnenkort waarschijnlijk naar een Vodafone 4G abbo, icm Ziggo thuis levert dat leuke voordelen op, maar de Moto G die ik heb heeft geen 4G.
Wat is je budget?
Liefst max €200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewoon simpel smartphone gebruik. Whatsapp/bellen/Snapchat/Skype enz enz.
Als ik op vakantie ga is een klein spelletje wel fijn
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nu een Moto G 2014 waar ik al 3 jaar zeer tevreden over ben. Dus de logische opvolger zou de Moto G5 zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er goede betere alternatieven?