Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:41
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven.

Ik zoek een?
Vervanger van mijn Moto G 2014. Ik loop er steeds vaker tegenaan dat de opslag nu te klein is. Als ik een app wil installeren moet er een andere af en als ik de apps wil updaten moet ik eerst het cache even leeggooien zodat er ruimte is. Tevens wordt de telefoon traag in gebruik, mogelijk dat dit ook komt doordat er te veel op staat. Verder wil ik binnenkort waarschijnlijk naar een Vodafone 4G abbo, icm Ziggo thuis levert dat leuke voordelen op, maar de Moto G die ik heb heeft geen 4G.

Wat is je budget?
Liefst max €200

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewoon simpel smartphone gebruik. Whatsapp/bellen/Snapchat/Skype enz enz.
Als ik op vakantie ga is een klein spelletje wel fijn

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nu een Moto G 2014 waar ik al 3 jaar zeer tevreden over ben. Dus de logische opvolger zou de Moto G5 zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er goede betere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 10:15
Maar wat heb je zelf dan al gevonden? Heb je echt gezocht naar alternatieven of niet? Dat een Moto G5 een logische opvolger is, is natuurlijk niet heel complex.
Alternatieven zijn ook eenvoudig te vinden hoor, maar als je dan bijv. een Wileyfox Swift 2X qua specs er tegenover zet is er vrij weinig verschil. Lees / kijk even wat reviews en zoek naar andere alternatieven. 4G hebben de meeste wel, is het ook belangrijk dat je meer dan 16Gb ruimte hebt? Is het belangrijk dat je een fullhd scherm hebt etc.?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-07 23:01
Filter je eisen in de pricewatch en je ziet wat er is, of er reviews zijn, prijs, etc.:
categorie: Smartphones

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik heb de pricewatch: Nokia 5 Zwart gezien, maar die is €20 meer, lijkt moeilijk te verkrijgen, heeft 2GB geheugen en het scherm is iets groter maar ook een mindere resolutie.

Het merk Wileyfox heb ik echt nooit van gehoord, dat geeft mij niet zo'n lekker gevoel.

Zelfde geldt voor de Huawei P8 Lite 2017, 1x een Huawei gehad maar dat merk wil ik echt nooit meer.

Samsung heeft natuurlijk in elke prijsklasse telefoons, maar voor mijn gevoel brengen die te veel eigen software mee in hun Android versie.

Ik vind het overigens wel fijn dat de telefoon lang updates blijft krijgen. Waar sommige een mobiel per maand verslijten doe ik er toch graag minimaal 3 jaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans74
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-04 17:32
Kijk dan eens naar een GM6, Android One..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-07 23:01
Wileyfox is populair onder Tweakers met wat kleiner budget (Oneplus is favoriet in de duurdere klasse). Wileyfox komt uit de UK en heeft een goede reputatie met updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Het is de Motorola G5 geworden. Voor €165,- kon ik deze niet laten liggen bij de MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03:02

Daniel36

vernieuwde formule

Goede prijs en keus.
Ik wilde de G5+ adviseren via die ene aanbieder die 215 vraagt maar het prijsverschil is te groot.
Veel plezier ermee.
Pagina: 1