Videorecorder locked !

Pagina: 1
Acties:
  • 413 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Help, ik heb een hele fijne Philips videorecorder gekregen een jaar terug, is al een wat oudere, er zit een klep voor de het videoband 'gat' met alle toetsen erop enzo. Het loopwerk was kapot maar ik gebruik hem als tv tuner voor de pc.

Nu heb ik het probleem dat hij nu zomaar ineens als ik op een knop druk er "LOCK" gaat knipperen op het scherm. Ik heb er géén afstandsbediening bij gekregen dus een kinderslot zou ik niet verwachten en ik heb er ook niks raars mee gedaan.

Weet iemand mij alsjelieft te vertellen hoe ik dit oplos ?

ps geen enkele knop werkt dus meer en 5 min's de stekker eruit helpt ook niet. ;(

Verwijderd

klinkt toch wel als een kinderslot...bij mij gaat dat eraf als je de play-knop iets van 10 seconden lang ingedrukt houd. Weet niet of ziets ook bij jou werkt..?

• Fairy
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 16:36 schreef Bootsie het volgende:
klinkt toch wel als een kinderslot...bij mij gaat dat eraf als je de play-knop iets van 10 seconden lang ingedrukt houd. Weet niet of ziets ook bij jou werkt..?
Nee werkt niet :'(

• Fairy
  • Niet online
Iemand een idee ?

Verwijderd

ik heb zelf ook een Philips videorecorder en daar zit wel een kinderslot op en om die erop en af te halen moet je ongeveer 5 seconden de stand-by toets indrukken je kunt ook eens proberen de videorecorder te resetten want in veel philips videorecorders zit een batterytje om bijv als de stroom een keer uitvalt de klok door te laten lopen probeer deze eens een keer eruit te halen er er weer in doen

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-12 16:20

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Ik heb ook een Philips videorecorder met een zo genaamd kinderslot.
Het type is VR702, en bij dit toestel moet je een paar seconde een toets in houden met een symbool van een sleuteltje.

Fashionably sensitive, but too COOL to care

• Fairy
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 18:00 schreef JoeCool het volgende:
Ik heb ook een Philips videorecorder met een zo genaamd kinderslot.
Het type is VR702, en bij dit toestel moet je een paar seconde een toets in houden met een symbool van een sleuteltje.
Heb geen icoon met sleutel. standby in werkt ook niet.

• Fairy
  • Niet online
Opgelost, k heb het batterijtje van de print losgehaald en kortgesloten, dit zei een vriend van mij die in de electro zit.

Wel moet ik alle zender is weer inzetten :'(

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Nu is alleen nog de vraag hoe je die "kinderbeveiliging" bewust of onbewust hebt ge-activeert, om dit dus in de toekomst te voorkomen.

• Fairy
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 19:05 schreef Lars The 18Th het volgende:
Nu is alleen nog de vraag hoe je die "kinderbeveiliging" bewust of onbewust hebt ge-activeert, om dit dus in de toekomst te voorkomen.
Absoluut onbewust.

Ik zou niet weten hoe het geactiveerd is.
Ben allang blij dattie het weer doet.
Pagina: 1