Office365 1 jaar gratis

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Bomb
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-03-2024
Mijn vraag
Bij de Surface Laptop is een 1 jarige subscriptie voor Office365 bijgesloten. Deze moet via een link in het start menu geactiveerd worden, maar ik heb per ongeluk die link weggegooid (iets te ijzverig met herinrichten :-)). Hierdoor kan ik dus niet meer activeren. Weet iemand hoe ik die link kan terugkrijgen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb al contact gehad met Microsoft support via chat, iemand van Surface team en Office team gesproken , maar met geen van beiden ben ik verder gekomen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 21:14
De Office downloaden (of soortgelijke) app downloaden via de Windows Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien dit een laptop betreft, schopje van WEO richting CSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 23:06
Volgens mij kan je deze activeren door deze link te gebruiken: www.office.com/setup

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:49

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar CSA, want geen hardware issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Bomb
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-03-2024
Heb op www.office.com/setup gekeken maar daar heb je een productcode nodig om je subscriptie te activeren. Blijkbaar moet er in het Start menu een link gestaan hebben waarop je moest klikken om het gratis jaar te kunnen claimen. Deze link heb ik helaas niet meer. Heb Office wel geïnstalleerd via de Office Downloaden app, maar dat was blijkbaar niet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Zit er toevallig een herstelpartitie op, zodat je hem weer naar de staat waarin je hem hebt gekocht, icm alle bloatware, kan herstellen? Of doet Microsoft dit anders dan de rest?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Had je alleen de tegel weggegooid? Of heb je hem helemaal verwijdert? Misschien te voor de hand liggend, maar als ik je TS zo lees is mijn eerste ingeving om het startmenu te openen en 'office 365' in te typen.

Anders kan je inderdaad kijken of je de installatie kan herstellen naar de begin status, mijn ervaring is dat ie dan altijd weer terug komt.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audb
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 15:56
recuva en dan gewoon de boel even terug halen?

https://www.piriform.com/recuva

De grap is wel dat ook deze gratis is :)
Pagina: 1