Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-07 20:42

J-P

Syntax erro....

Topicstarter
Ik gebruik nu al een jaar of 4 met alle tevredenheid een CuBox i2eXw OpenELEC Special (destijds voor €100,- gekocht).

Helaas is deze onlangs kuren gaan vertonen met de HDMI aansluiting waardoor ik naar een opvolger zoek.

Eisen die ik voor mijn nieuwe mediaplayer heb zijn als volgt:
  • Moet OpenElec of LibreElec compatible zijn (ik wil geen Android met daarop Kodi draaien ivm stabiliteit)
  • Optische audio uitgang
  • IR ontvanger voor afstandbediening
  • Moet vlot Full HD beelden afspelen
  • Niet duurder dan €100
Ik heb al even rond gekeken maar het lijkt erop dat Android setup boxen het overwicht hebben gekregen. Ik kan nergens meer een fatsoenlijke box vinden waarop ik alleen een linux distro kan zetten zonder veel gedoe.
Enige mogelijke oplossing is een Raspberry Pi 3, echter heeft deze standaard geen IR ontvanger waardoor ik niet zeker weet of die compatibel is met mijn huidige afstandsbediening & aanpassingen (Harmony & knoppen direct gelinkt aan acties zoals ondertitel downloaden).
Daarnaast wil ik het gewoon zo simpel mogelijk houden, als dat 3 jaar geleden kon, waarom nu dan niet?

Op de site van LibreElec vond ik verwijzingen naar de verschillende boxen van WeTek. De WeTek Core zou een optie kunnen zijn, op deze site te koop voor €49,-, maar op andere sites snel voor meer dan 120 euro.

Zijn er nog mensen die alternatieven weten/ ervaring hebben met de WeTek boxen?

[ Voor 3% gewijzigd door J-P op 21-07-2017 11:21 ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-07 18:22

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Lees je goed in, in dit topic op het Kodi forum:

START HERE - Pick the Right Kodi Box (updated July 2017)

De startpost en ook de posts daaronder worden veelvuldig geüpdatet (vanochtend nog) en daarmee voorzien van essentiële informatie omtrent Kodi en de daarvoor geschikte mediaspelers. Ik kan je aanbevelen ook de links te volgen, want daarmee kom je ofwel bij lijstjes van geschikte mediaspelers uit, ofwel bij extra informatie waarom iets wel of niet kan.

[ Voor 16% gewijzigd door Jorgen op 21-07-2017 16:10 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator