Ik gebruik nu al een jaar of 4 met alle tevredenheid een CuBox i2eXw OpenELEC Special (destijds voor €100,- gekocht).
Helaas is deze onlangs kuren gaan vertonen met de HDMI aansluiting waardoor ik naar een opvolger zoek.
Eisen die ik voor mijn nieuwe mediaplayer heb zijn als volgt:
Enige mogelijke oplossing is een Raspberry Pi 3, echter heeft deze standaard geen IR ontvanger waardoor ik niet zeker weet of die compatibel is met mijn huidige afstandsbediening & aanpassingen (Harmony & knoppen direct gelinkt aan acties zoals ondertitel downloaden).
Daarnaast wil ik het gewoon zo simpel mogelijk houden, als dat 3 jaar geleden kon, waarom nu dan niet?
Op de site van LibreElec vond ik verwijzingen naar de verschillende boxen van WeTek. De WeTek Core zou een optie kunnen zijn, op deze site te koop voor €49,-, maar op andere sites snel voor meer dan 120 euro.
Zijn er nog mensen die alternatieven weten/ ervaring hebben met de WeTek boxen?
Helaas is deze onlangs kuren gaan vertonen met de HDMI aansluiting waardoor ik naar een opvolger zoek.
Eisen die ik voor mijn nieuwe mediaplayer heb zijn als volgt:
- Moet OpenElec of LibreElec compatible zijn (ik wil geen Android met daarop Kodi draaien ivm stabiliteit)
- Optische audio uitgang
- IR ontvanger voor afstandbediening
- Moet vlot Full HD beelden afspelen
- Niet duurder dan €100
Enige mogelijke oplossing is een Raspberry Pi 3, echter heeft deze standaard geen IR ontvanger waardoor ik niet zeker weet of die compatibel is met mijn huidige afstandsbediening & aanpassingen (Harmony & knoppen direct gelinkt aan acties zoals ondertitel downloaden).
Daarnaast wil ik het gewoon zo simpel mogelijk houden, als dat 3 jaar geleden kon, waarom nu dan niet?
Op de site van LibreElec vond ik verwijzingen naar de verschillende boxen van WeTek. De WeTek Core zou een optie kunnen zijn, op deze site te koop voor €49,-, maar op andere sites snel voor meer dan 120 euro.
Zijn er nog mensen die alternatieven weten/ ervaring hebben met de WeTek boxen?
[ Voor 3% gewijzigd door J-P op 21-07-2017 11:21 ]
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ