Verwijderd
Voor de Viper 550 werkten bij mij alleen de reference drivers 2.08 goed met alle games de oudere en nieuwere niet .
Verwijderd
Ik ben ook een heilig 208 gebruiker, maar vanmiddag installeerde ik shadow company en toen kreeg ik geen textures, ditzelfde geld voor Spec Ops 2. Alleen maar grijs beeld. Spec Ops 2 doet het alleen met nieuwe drivers, maar SC deed het eerst wel. Ik heb de register tweaks (poweruser, multitexturing) gebruikt die bij www.tweak3d.net staan...misschien heb ik een setting verkeerd staan ???
Verwijderd
ik had ook hetzelfde... met drivers versie >2.08 deden veel spellen vreemd met direct3d.. vanaf 2.6x hebben ze dat (in mijn geval) gefixt. zelf gebruik ik 2.62 (volgens mij).
Zal wel 3.62 zijn Sir.
ik gebruik hercules drivers van maart, heb van het weekend de 2.40 geinstalleerd en alles zag er goed uit en hij was sneller maar toen ik zondag mijn pc weer aanzetten had ik weer mijn oude polariteits probleem (+,+ -> trillen) Dit is met powerstrip wel op te lossen maar ik heb de hercules drivers maar weer geinstalleerd.
ik gebruik hercules drivers van maart, heb van het weekend de 2.40 geinstalleerd en alles zag er goed uit en hij was sneller maar toen ik zondag mijn pc weer aanzetten had ik weer mijn oude polariteits probleem (+,+ -> trillen) Dit is met powerstrip wel op te lossen maar ik heb de hercules drivers maar weer geinstalleerd.
Verwijderd
Die 208 doen niet raar tijdens D3D, maar het zijn de instellingen. Ik heb gister 3.63 op mijn v3400 geinstalleerd maar ik kreeg weer grijs beeld zonder textures. Nu zette ik 8-tap antri...nog wat filtering uit en deed bileneair filtering, zette fog emulation weer aan en alles deed het...misschien maakt dat multi texturing nog uit...
"polariteits probleem (+,+ -> trillen) " volgens mij heb ik daar ook last van, mijn monitor trilt soms ook raar en daan staat Hsync bijvoorbeeld uit... Kan je dit voorkomen ?
Met powerstrip is het op te lossen
ergens kun je de Horizontale en\of de verticale polariteit omzetten. -,+ werkt het beste bij mij.
Ik kan zien welke polariteit mijn monitor staat door de OSD, wel handig anders had ik het nooit ontdekt.
ergens kun je de Horizontale en\of de verticale polariteit omzetten. -,+ werkt het beste bij mij.
Ik kan zien welke polariteit mijn monitor staat door de OSD, wel handig anders had ik het nooit ontdekt.
Pagina: 1