Einddatum contract is geen einddatum?

Pagina: 1
Acties:
  • 639 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-09 17:28
De einddatum van mijn contract bij KPN Mobiel is 4-8-2017.

Hoe ik dit weet? In ieder geval geen bericht van KPN hierover, geen email, belletje, niks. Staat in het papieren contract (wie weet deze datum uit zijn hoofd als je dit twee jaar geleden hebt afgesloten?) en ergens in de MijnKPN app. Wat gebeurt er nu op 5-8-2017 als ik niks van me laat horen? Verlengt KPN dan uit zichzelf het contract? Mag dat? Mijn gedachte is dat het gewoon ophoudt op 5-8-2017. Maar ik krijg informatie dat automatisch verlengen meer voor de hand ligt. Mag dat zomaar zonder mijn toestemming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-10 20:39
Loopt stilzwijgend door, met een opzegtermijn van een maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 14:32

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat staat ook in je contract en op de website van KPN, je contract wordt dan een doorlopend contract, maandelijks opzegbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-10 11:59
Bel eens met KPN, of zoek op hen website ;). In mijn ervaring, loopt het contract door tegen dezelfde voorwaarden en kun je het op elk moment of maandelijks opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Dan moet je de voorwaarden doornemen waarvoor je getekend hebt 2 jaar geleden. Leg het probleem vooral niet alleen bij KPN, maar ook bij jezelf. Je bent zelf ook een stuk verantwoordelijk voor dergelijke administratie.

Wellicht zou een belletje naar KPN niet verkeerd zijn als je met vragen zit, want ik verwacht niet dat de helpdesk van KPN je hier gaat opzoeken en helpen. Ik denk zelf dat ze je contract gewoon laten doorlopen met dezelfde voorwaarden, maar dan maandelijks opzegbaar.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Nagenoeg elk contract in deze vorm wordt op een dergelijke manier stilzwijgend verlengd. Een abonnement op een dienst, etc. Sinds enkele jaren niet meteen weer voor verplicht een jaar (zo ging het vroeger, leuk businessmodel voor sportscholen), maar heb je de wettelijke mogelijkheid om elke maand op te kunnen zeggen.

Als je trouwens helemaal stopt met een dienst zonder dat je naar een andere provider gaat vervalt domweg je telefoonnummer, dus ik weet ook niet of je dat moet willen? Het beste kan je nu gewoon alvast een ander abbo vinden en die de overstap laten regelen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Je contract loopt inderdaad gewoon per maand door na de einddatum.

Wel even opletten dat eventuele kortingen vaak na 24 maanden vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-10 19:10
Ernemmer schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:07:

Wel even opletten dat eventuele kortingen vaak na 24 maanden vervallen.
Dat inderdaad vaak staat ergens, niet al te groot, vanaf 'datum'' wordt het tarief €......

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Deze informatie kan je eenvoudig vragen aan KPN en is eenvoudig op te zoeken op het internet. Hier komt dus een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.