Vraag

• nulpuntnul
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-11 15:23
Wij zijn op zoek naar 2 7" of 8" tablets voor onze kinderen. Moet de meest recente Android games kunnen spelen, Youtube, camera, bluetooth, Wifi etc. Ook moet er een USB charge optie op zitten, we willen af van die stekkers.

Aangezien er altijd extra's bij komen zoals hoesjes e.d. wel een model waar we goedkope accessoires bij kunnen kopen.

Via price watch kom ik telkens op 3 jaar oude modellen terecht met bijna geen verkooppunten. Dus ik probeer het hier maar even.

Tips?

Alle reacties

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Wat zijn precies je eisen? De ene game is de ander niet natuurlijk.

Wat bedoel je met USB charge? Een micro USB aansluiting denk ik?

Overigens niet geheel onbelangrijk. Hoe gaan de tablets in praktijk gebruikt worden? Je hebt het over kinderen maar er is nogal een verschil tussen een 1 en een 9 jarige.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• nulpuntnul
Onze eisen zijn dat de spellen gewoon lekker draaien zonder compromissen. Weet niet hoe ik het anders kan uitleggen. Racen, vliegen, schieten, etc.

USB charge, ik had gehoopt gewoon via een USB kabel die ofwel in een stekker, ofwel in een auto USB aansluiting, of via een PC, te kunnen opladen.

Onze kids zijn 8.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

nulpuntnul schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 07:50:
Onze eisen zijn dat de spellen gewoon lekker draaien zonder compromissen. Weet niet hoe ik het anders kan uitleggen. Racen, vliegen, schieten, etc.

USB charge, ik had gehoopt gewoon via een USB kabel die ofwel in een stekker, ofwel in een auto USB aansluiting, of via een PC, te kunnen opladen.

Onze kids zijn 8.
Dan zou ik het een beetje in deze hoek zoeken:
pricewatch: Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2016) WiFi Zwart

Accessoires zijn online voor een prikkie te vinden.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• nulpuntnul
Bedankt voor je hulp. Heb je ook een suggestie voor de 7" of 8" range?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus schopje richting de MAA.

Je openingspost is alleen wel erg karig voor de MAA. Lees even Het algemeen beleid #quickstart en Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum door en pas je openingspost aan met specificaties, gevonden resultaten en een budget.
Pagina: 1