Gezocht ontwikkelaar Lasergame / Laser Tag systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasertag
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22-05-2021
Ik ben op zoek naar iemand die voor mij tegen een vergoeding een semi-professioneel lasergame systeem kan ontwikkelen.

Ik ben niet op zoek naar een bestaande open source oplossing die voor iedereen beschikbaar is, maar zoek een uniek en exclusief systeem om commercieel te vermarkten

Ik ben opzoek naar iemand met ruime ervaring met dit soort techniek en voldoende tijd heeft om binnen een redelijke periode een goed werkend product af te leveren.

Alle suggesties en reacties zijn van harte welkom.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:45

Detmer

Professioneel prutser

Als je echt naar iemand op zoek bent kun je beter in vraag en aanbod een advertentie plaatsen: https://tweakers.net/aanbod/ . Wil je advies bij het zelf maken van zo'n systeem zit je volgens mij wel aardig goed, maar mag de TS uitgebreider :P

[ Voor 32% gewijzigd door Detmer op 20-07-2017 21:35 ]

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:32
of nog beter.. tweakers - it banen.

[ Voor 61% gewijzigd door nachtnet op 20-07-2017 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasertag
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22-05-2021
Bedankt voor jullie reacties, ik zal de vraag stellen op de aanbodpagina. Het is geen vacature dus lijkt mij IT banen niet van toepassing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:45

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Misschien ligt het aan mij maar dit soort vragen zijn volgens de policy niet gewenst. Maar eigenlijk vind ik het ook een brutale vraag dat je iets commercieels wilt doen maar even een ander in een soort van opdrachtje je product moet ontwikkelen.

Zelf ooit eens aan een motifunctionele bom voor een bestaand systeem gewerkt kan ik je zeggen dat er best heel veel bij komt kijken en naast dat ook steeds meer opties gewenst zijn. Je zult dus een persoon of een heel team aan personeel moeten nemen om het product door te ontwikkelen.
Naast wat electronica voor de guns kom je ook bij het design van de gun en pakken als ook de inrichting van de basis, netwerken het uitlezen van de pakken en PC software. Echt, als je iin een redelijke tijd ets van scratch wilt opbouwen moet je een heel team opzetten.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:55

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Dat laatste onderschrijf ik. Er komt veel meer bij kijken dan je denkt bij het uitdenken en goed opzetten van de elektronica.

* mkleinman heeft jarenlang bij een lasergame gewerkt en pakonderhoud gedaan.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:19

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Het forum is niet bedoeld voor vacatures of werving. Dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.