Ik zoek een?
Smartphone met beste prijs/kwaliteit verhouding
Hij moet snel zijn en een goede camera hebben.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
tot €400,- lijkt mij een redelijk budget, de high end telefoons van €600,- zijn prijs kwaliteit gezien minder volgensmij.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Foto's te maken zonder een camera mee hoeven zeulen. (ik ben van plan naar australië te reizen met deze nieuwe telefoon)
- Youtube video's kijken.
- Blogs en reddit lezen.
- Spreadsheets bijwerken.
- Netflix kijken onderweg
- Social media.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik verwacht dat die andere type camera's kan bijhouden qua performance (i know smartphones kun je niet vergelijken met DSLR, maar wel de andere typen). Voor herinneringen vast te leggen (GEEN fotografie hobby)
Ik wil youtube content en netflix op HD kunnen kijken.
Ik wil meerdere websites en apps tegelijk open kunnen hebben staan.
Wat heb je zelf al gevonden?
Dit is mijn huidige selectie toestellen die opzich voldoen aan mijn eisen
https://tweakers.net/pric...005;547073;584607;530611/
Maar ik weet niet welke de beste prijs kwaliteit heeft, en welke aan te raden is.
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
LG G4 lijkt me wel een mooi model en heeft optische stabilisatie
Welke vragen heb je hier nog over?
Is het beter om een van deze toestellen te kopen en een aparte simonly af te sluiten of is er een abonnement met telefoon voordeliger?
Ik heb deze Sim Only's bekeken en bevielen me wel
https://www.belsimpel.nl/...1&sortering=laagste_prijs
Ben Sim Only-verlenging met 100 min / sms + 1000 MB 4G
Tele2 Sim Only-abonnement met 100 min / sms + 1000 MB 4G+
Ben Sim Only-verlenging met 100 min / sms + 2500 MB 4G
hollandsnieuwe Sim Only-abonnement met 2000 min / sms / MB 4G
Simyo Sim Only-abonnement met 100 min / sms + 1000 MB 4G
Ik ben erg tevreden over het netwerk van Ben tot dusver, maar ik bel eigenlijk heel weinig.
Maar ik wil wel graag de optie hebben om te bellen, vandaar dat de min/sms/MB optie voor mij ideaal is (maar ik weet niet hoe goed hun netwerk is)
Ik heb af en toe wel eens dat ik de 1000 MB haal en dat ik mijn draadloze internet uit moet zetten, maar ik heb vrijwel nooit dat ik de 100 belminuten haal. Vandaar ook dat er een paar grotere bundels tussen staan.
Smartphone met beste prijs/kwaliteit verhouding
Hij moet snel zijn en een goede camera hebben.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
tot €400,- lijkt mij een redelijk budget, de high end telefoons van €600,- zijn prijs kwaliteit gezien minder volgensmij.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Foto's te maken zonder een camera mee hoeven zeulen. (ik ben van plan naar australië te reizen met deze nieuwe telefoon)
- Youtube video's kijken.
- Blogs en reddit lezen.
- Spreadsheets bijwerken.
- Netflix kijken onderweg
- Social media.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik verwacht dat die andere type camera's kan bijhouden qua performance (i know smartphones kun je niet vergelijken met DSLR, maar wel de andere typen). Voor herinneringen vast te leggen (GEEN fotografie hobby)
Ik wil youtube content en netflix op HD kunnen kijken.
Ik wil meerdere websites en apps tegelijk open kunnen hebben staan.
Wat heb je zelf al gevonden?
Dit is mijn huidige selectie toestellen die opzich voldoen aan mijn eisen
https://tweakers.net/pric...005;547073;584607;530611/
Maar ik weet niet welke de beste prijs kwaliteit heeft, en welke aan te raden is.
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
LG G4 lijkt me wel een mooi model en heeft optische stabilisatie
Welke vragen heb je hier nog over?
Is het beter om een van deze toestellen te kopen en een aparte simonly af te sluiten of is er een abonnement met telefoon voordeliger?
Ik heb deze Sim Only's bekeken en bevielen me wel
https://www.belsimpel.nl/...1&sortering=laagste_prijs
Ben Sim Only-verlenging met 100 min / sms + 1000 MB 4G
Tele2 Sim Only-abonnement met 100 min / sms + 1000 MB 4G+
Ben Sim Only-verlenging met 100 min / sms + 2500 MB 4G
hollandsnieuwe Sim Only-abonnement met 2000 min / sms / MB 4G
Simyo Sim Only-abonnement met 100 min / sms + 1000 MB 4G
Ik ben erg tevreden over het netwerk van Ben tot dusver, maar ik bel eigenlijk heel weinig.
Maar ik wil wel graag de optie hebben om te bellen, vandaar dat de min/sms/MB optie voor mij ideaal is (maar ik weet niet hoe goed hun netwerk is)
Ik heb af en toe wel eens dat ik de 1000 MB haal en dat ik mijn draadloze internet uit moet zetten, maar ik heb vrijwel nooit dat ik de 100 belminuten haal. Vandaar ook dat er een paar grotere bundels tussen staan.